چاپ این برگه

سخنان عالمانه فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد درباره فضای کنونی تولید و اشتغال استان

فرمانده سپاه فتح کهگیلیه و بویراحمد با بیان این‌که برای کمک به رفع مشکلات استان این طرفی و آن طرفی نداریم، گفت: باید با هم پیمان شویم و بحث تحقیر و تهدید را در نقدهای خود کنار بگذاریم باید عملکردها را منصفانه نقد کنیم اما شخصیت افراد و خانواده‌های آن ها را زیر سوال نبریم و نقدهای رسانه‌ای تحقیری و تخریبی نباشد.

به گزارش بویرنیوز، سردار حمید خرمدل صبح امروز در جمع خبرنگاران به چهل سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: هر نقطه کشور که را نگاه کنیم با قبل قابل قیاس نیست.

فرمانده سپاه فتح استان افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد از قبل انقلاب تا امروز دین خود را به ایران و اسلام ادا کرده‌اند و به هر جای استان نگاه کنیم، انقلاب در خدمات‌رسانی در استان صورت گرفته اما در معیشت و اشتغال مشکل جدی داریم.

وی به حوزه معیشت و امنیت شغلی و اشتغال اشاره کرد و گفت: در این حوزه با داشتن همه مواهب خدادادی ضعیف هستیم و با استانی مواجهیم که بالاترین نرخ بیکاری و اشتغال را دارد.

وی به مراجعاتی که مردم به سپاه برای اشتغال دارند اشاره کرد و گفت: مشکل این است که به همه چیز از دریچه تنگ سیاسی و قومی و قبیله‌ای نگاه می‌شود در حالی که استان آدم‌های توسعه یافته زیادی دارد اما از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود و از این مدیران بهره‌ای نمی‌بریم.

این فرمانده به همایشی که روز پنج‌شنبه ۱۱ بهمن در سپاه برگزار می‌شود و همه از سیاسیون تا مسوولان در این شرکت می‌کنند افزود: پیام ما برای آن‌ها این است که خط و رسم سیاسی خود را داشته باشید اما برای معیشت مردم در کنار هم باشیم.

خرمدل به عادت‌های بد سیاسی اشاره کرد و گفت: کار تا آن جا پیش رفته که برای یک موضوع ساده نزد نماینده بوشهر مراجعه می‌کنند در حالی که درب اتاق ما باز است و نیازی به این کارها نیست.

فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه فضای استان تا حدودی ملتهب شده و حوزه اقتصاد به شدت آسیب دیده است افزود: باید حداکثر تلاش را کنیم تا چرخ اقتصاد استان بچرخد زیرا مشکل معیشتی در استان بسیار زیاد است.

این مسوول خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم در استان فضای مجازی مخرب عمل می‌کند در حالی که ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و باید منافع استان را بر منافع شخصی ترجیح دهید.

وی با ابراز نگرانی از دامن زدن به برخی مسائل در رسانه‌های استان اظهار کرد: خواهش ما این است که در فضای نامطلوب کنونی به رونق تولید و اشتغال کمک کنید چرا که بسته شدن برخی کارخانه‌ها ظلم بزرگی است و متاسفانه فضای کسب و کار آسیب دیده است.

وی بزرگنمایی کردن و متهم کردن همه را کاری نادرست از سوی فضای مجازی و رسانه‌ها دانست و گفت: با کارهای گذشته چه چیزی عاید ما شد.

خرمدل با بیان این که باید با دید مثبت به مصاف مشکلات استان برویم، افزود: باید با این دید به مسوولان برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم جهت بدهیم و فضا را تلطیف کنیم.

این فرمانده خاطرنشان کرد: برای کمک به رفع مشکلات استان این طرفی و آن طرفی نداریم افزود: باید با هم پیمان شویم و بحث تحقیر و تهدید را در نقدهای خود کنار بگذاریم باید عملکردها را منصفانه نقد کنیم اما شخصیت افراد و خانواده‌های آن ها را زیر سوال نبریم و نقدهای رسانه‌ای تحقیری و تخریبی نباشد.