دوشنبه 1 بهمن 1397 - 19:07

تصادف زنجیره‌ای مرگبار در کهگیلویه و بویراحمد(+عکس)

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲ کشته و ۲ مصدوم در پی تصادف زنجیره ای سه خودروی پژو ۴۰۵، سایپا و پیکان خبرداد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی اورژانس استان جلال پورانفرد افزود: در پی تصادف سه دستگاه خودرو در محور”یاسوج به بابامیدان” واقع در دشتروم  پل تنگاری ۲ نفر از سرنشینان پیکان در دم جان باختند.

وی با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۱۴ و ۳۱ دقیقه امروز دوشنبه، یکم بهمن ۹۷ در تنگاری به وقوع پیوست اظهارکرد: متأسفانه بر اثر این سانحه دلخراش ۲نفر از هموطنانمان در دم جان باخت و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با اعلام این خبر به مرکز ارتباطات یاسوج بلافاصله دو آمبولانس از دشتروم و سپیدار به محل حادثه اعزام شد، خاطرنشان کرد: به علت شدت حادثه به خودروی پیکان متاسفانه یک خانم و یک آقا قبل از رسیدن نیروهای اورژانس در دم جان باخته بودند و دو سرنشین دیگر پیکان که یک کودک چهار ساله و یک خانم ۵۰ ساله بودند توسط ۲ آمبولانس اورژانس سپیدار و دشت روم به بیمارستان  شهید بهشتی انتقال داده شدند.

پورانفرد تصریح کرد: وضعیت یکی از مصدومان کودک چهار ساله نامطلوب بود که با تلاش پرسنل اورژانس و کادر بیمارستان رو به بهبود است.

وی از  تکنسین آقای لشکری که قبل از رسیدن آمبولانس در صحنه به مصدومان با لباس شخصی در صحنه حضور یافته و خدمات رسانی می کرد تشکر و قدردانی نمود.

وی اضافه کرد: علت این تصادف رانندگی توسط کارشناسان راهور در حال بررسی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=296537
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    به علت فقر زندگی وآلزایمر گرفتن از دست مسُولین خیلی تعجب نیست

  2. رعایت مقررات راهنمایی ضامن سلامتی گفت:

    ربطی به مسئولین نداره..همش مال سرعت زیاده و رعایت نکردن فاصله طولی بین دو ماشینه

دیدگاه شما