دوشنبه 1 بهمن 1397 - 0:35

بازدید معاون عمرانی استاندار و فرماندار بویراحمد از پیام نور یاسوج + وعده های مهندس فیلی

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمددر بازدیداز دانشگاه پیام نورمرکزیاسوج مطرح کرد:پیگیریم تاازمحل اعتبارات استانی یا ملی مبلغی جهت تکمیل پروزه ساختمان اداری – فرهنگی این دانشگاه اختصاص دهیم.

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نوراستان، معاون هماهنگی امورعمرانی استاندارکهگیلویه وبویراحمد از دانشگاه پیام نورمرکزیاسوج بازدیدکرد. دراین بازدید که فرماندارشهرستان بویراحمد نیز حضورداشت، ابتدا دکتر سجادی، رئیس دانشگاه پیام نوراستان درسخنانی ضمن خیر مقدم وتشکر از معاون هماهنگی امورعمرانی استاندارکهگیلویه وبویراحمد وهمراهان ایشان به خاطر حضوروبازدید ازدانشگاه پیام نورمرکز یاسوج به ارائه توضیحاتی درخصوص سایت این مرکز پرداخت. دکتر سجادی با اشاره به مشکلات مرکزیاسوج،  خواستار همکاری مجموعه استانداری کهگیلویه وبویراحمد با دانشگاه   جهت حل این مشکلات شد. درادامه معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد درسخنانی با اشاره به بعد مسافت دانشگاه پیام نورمرکز یاسوج با شهر ومشکلاتی که به تبع آن وجوددارد به گازرسانی به این مجموعه اشاره کرد وگفت با توجه به اینکه عملیات انتقال  لوله اصلی گاز تا دانشگاه انجام گرفته وانشعاب ان نیز نصب شده ان شاء الله درآینده نزدیک شبکه داخلی آن نیز اجرا خواهدشد. مهندس فیلی با اشاره به ساختمان  درحال احداث فرهنگی- اداری این دانشگاه وپیشرفت فیزیکی 90درصدی آن  گفت درتلاش هستیم که از محل اعتبارات ملی یا استانی مبلغی جهت تکمیل این ساختمان دراختیار دانشگاه پیام نوراستان قراردهیم که امیدواریم با این اقدام مشکل فضای فیزیکی این مجموعه تاحدود زیادی مرتفع شود. درپایان معاون هماهنگی امورعمرانی استاندارکهگیلویه وبویراحمدازرئیس دانشگاه پیام نوراستان به خاطر پیگیری جهت حل مشکلات دانشگاه تقدیر وتشکرنمود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=296485
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    امیدواریم ان شاء الله مشکلات حل شود

  2. ناشناس گفت:

    عکس باکیفیت بنیت

  3. ناشناس گفت:

    دانشگاه پیام نور برای جذب دانشجو راهی ندارد جز اینکه از منطقه سرابتاوه جابجا شود ودر دسترس علاقمندان تحصیل قرارگیرد چون همین دوری باعث ریزش دانشجو شده است وبه علت دوری ومسافت کسی به پیام نور نمیرود و ودیگر مراکز دانشگاهی سطح شهر را انتخاب میکنند برای ادامه تحصیل.

  4. ناشناس گفت:

    یکی از دانشگاههای خوب پیام نور هست شهریه کم وسایر مزایای دیگه
    من خودم اونجا فارغ التحصیل شدم راضی بودم انصافا

دیدگاه شما