دوشنبه 24 دی 1397 - 11:05

واکنش تند محسنی بندپی به پولی شدن تونل های تهران

استاندار تهران با اشاره به اینکه تصمیم گیری در خصوص اخذ عوارض باید در کمیته استانداری تهران بررسی شود، مطرح کرد: هرگونه تعیین عوارض در شهر تهران در چنین شرایطی که مردم با افزایش گرانی ها و قیمت ها مواجه هستند، دلیل و توجیهی ندارد.

به گزارش بویرنیوز، انوشیروان محسنی بندپی ،استاندار تهران با اشاره به خبر اخیری که در خصوص اخذ عوارض از تونل های شهر تهران در رسانه ها منتشر شده است گفت: هر نوع تصمیم گیری در خصوص اخذ عوارض برای سال آینده با این توضیح که در سالجاری قابل اجرا نیست، باید در کمیته  استانداری تهران بررسی و تأیید شود.

وی افزود: در حال حاضر استانداری به هیچ وجه چنین درخواستی از شهرداری و مدیریت شهری نداشته و به طور کلی اگر هم وضع بشود، خلاف قانون است و نسبت به جلوگیری آن اقدام خواهیم کرد.

محسنی بندپی عنوان کرد:  اگر قرار باشد اخذ عوارض در تونل های شهری تهران برای سال ۹۸ اجرایی شود باید از سوی مدیریت شهری تهران پیشنهاد آن ارائه، و دلایل توجیهی آن مطرح شود.

استاندار تهران با بیان اینکه اجرای درخواست اخذ عوارض در تونل های شهری تهران برای سالجاری منتفی و غیرقابل اجرا است تصریح کرد: برای سال  ۹۸ در صورتی که این طرح در استانداری مطرح شود، بعد از تایید به شورای شهر ارجاع، و برای اجرا ارائه می شود.

وی تاکید کرد: هرگونه تعیین عوارض در شهر تهران در چنین شرایطی که مردم با افزایش گرانی ها و قیمت ها مواجه هستند دلیل و توجیهی ندارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=296246
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما