چاپ این برگه

کنایه بخشدار کبگیان به حامیان هدایت خواه

بخشدار کبگیان گفت : برای اجرای طرح گازرسانی به ۱۷ روستا از مجموعه دلی خمسیر نماینده مردم بویراحمد و دنا بهمراه فرماندار بویراحمد نهایت تلاش و همکاری را با شرکت گاز انجام دادند .
به گزارش بویرنیوز ، مهران گودرزی ظهر امروز در آیین کلنگ زنی پروژه گازرسانی به ۱۷ روستا از مجموعه دلی خمسیر کبگیان بیان کرد : قرار شد این پروژه در ایام مبارک دهه فجر کلنگ زنی شود اما نماینده مردم و فرماندار بویراحمد تاکید کردند جهت تسریع در امر گازرسانی هر چه سریعتر عملیات اجرایی طرح آغاز شود .

گودرزی در ادامه با اشاره به وضعیت نگران کننده اقتصادی و تورم ضمن تشکر از زارعی نماینده بویراحمد عنوان کرد: هر چند که شاخص جمعیت ، صعب العبور بودن مسیر و بعد روستا شرایط را برای گازرسانی در این منطقه دشوار کرده بود اما تلاش های نماینده محترم و فرماندار بویراحمد با همکاری های ستودنی شرکت گاز مدیران وزارت نفت را متقاعد به تصویب این طرح کرد.

وی با انتقاد از سنگ اندازی برخی از افراد بیان کرد:  یک عده انگشت شمار تا دیروز از من با کنایه سوال می کردند آقای بخشدار شما و نماینده برای گازرسانی دلی خمسیر چه کرده اید اما الان که تصویب این طرح نهایی شده است می گویند نه خیر این طرح به ۱۰ سال پیش بر می گردد.

بخشدار کبگیان گفت : عده ای با بی انصافی تمام  سعی در سنگ اندازی و لوث کردن این خدمات دارند ، اگر طرح برای ۱۰ سال پیش است چرا همان وقت که نماینده تان کمیسیون در اختیار داشت و یا سخنگوی رئیس جمهور بود قدمی بر نداشت ./ فصلی نو