چاپ این برگه

سارقان طلا فروشی یاسوج اعدام شدند(+عکس)

گروه حوادث- دی ماه سال گذشته خبر رعب آور سرقت طلافروشی و قتل مرد طلا فروش موجی از نگرانی در میان شهروندان وصنف طلا فروشان یاسوجی ایجاد کرد.

سارقان طلافروشی یاسوج ساعت 14 روز 30 دی ماه 1396 در یک روز بارانی اقدام به تعقیب طلافروش کرده و پس از آنکه او را به قتل رساندند، با پوشش زنانه و استفاده از ریموت کنترل مغازه که آن را ربوده بودند، وارد مغازه طلافروشی شده و طلاها را سرقت کردند.

به گزارش بویرنیوز، سرانجام سارقان طلا فروشی که 6 نفر بودند و بصورت زنجیره ای، اقدام به سرقت های مسلحانه و قتل در طلافروشی های استانهای کهگیلویه و بویراحمد و فارس کرده بودند پس از شناسایی در خردادماه 97 دستگیر شدند.

پس از برگزاری جلسات محاکمه سارقان که با حضور وکلای مدافع آنان و مالباختگان در شعبه اول دادگاه عمومی و انقلاب یاسوج برگزار شد، 4 نفر از سارقان به جرم محاربه به اعدام در ملاء عام در یکی از میادین این شهر محکوم شدند که در نهایت این رای به تایید دیوان عالی کشور رسید.

به گزارش بویرنیوز، حالا پس از مدت زمان کوتاهی از صدور حکم و تایید در مراجع عالی قضایی، صبح امروز 3 نفر از سارقان در یکی ازخیابان های منتهی به میدان هفت تیر یاسوج اعدام شدند.