شنبه 22 دی 1397 - 15:32

بانک آینده مرکز کهگیلویه و بویراحمد مملو از مشتریان عصبانی/بیانیه بانک مرکزی و بانک آینده برای مردم(+عکس)

گروه اقتصادی- شایعه فرار علی انصاری موسس بانک آینده  و اختلاس بزرگ در این بانک در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها داغ شده است.

به گزارش بویرنیوز، طی چند روز گذشته موضوع ورشکستگی بانک آینده موجب التهاباتی برای مشریان این بانک و مراجعه گسترده برای خارج کردن پول ها شده است.

بانک مرکزی تکذیب کرد

این بانک مطالب منتشره از سوی رسانه های معاند پیرامون یکی از بانک های کشور را در راستای تلاش آنها برای ضربه زدن به بازار پول دانست و از هموطنان عزیز درخواست دارد در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند.

بانک آینده این اخبار را با هدف تضعیف بانک‌ها؛ هدف شایعه‌پردازان اعلام و گفته است:

مدعیان و شایعه‌پراکنان این روزها، همان‌هایی هستند که در طول یک سال گذشته در جنگ اقتصادی، ابزار عملیات روانی شده‌اند، آنها مدتی نظام ارزی و اقتصادی کشور و زمانی بازار محصولات و مایحتاج مورد نیاز مردم را مختل کردند و امروز نیز نام و اعتبار بانک‌ها و کارآفرینان را مورد حمله قرار می‌دهند.

بانک آینده، انتساب هرگونه طرح ادعای واهی به این بانک که در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شده است را قویاً مردود دانسته و از مشتریان فهیم، فرهیخته و وفادار خود دعوت می‌کند؛ هرگونه اخبار مربوط به بانک را از رسانه اختصاصی و کانال‌های ارتباطی بانک و یا رسانه‌های معتبر داخلی و مراجع رسمی کشور دریافت کنند.

ضمناً، شعب بانک آینده در سراسر کشور و مرکز ارتباط بانک آینده با شماره تماس ۲۷۶۶۳۲۰۰- ۰۲۱ آمادگی کامل جهت پاسخگوئی به سئوالات مشتریان و رفع ابهام و شبهه‌های احتمالی را دارند.

بانک آینده مرکز کهگیلویه و بویراحمد مملو از مشتریان عصبانی!

همین شایعات موجب شده است از روز گذشته با وجود تعطیلی بانک ها بسیاری از مردم به درب بانک مراجعه کنند.

مردم مرکز کهگیلویه و بویراحمد که در این بانک حساب دارند بی توجه به بیانیه بانک آینده و بانک مرکزی با مراجعه امروز نیز با مراجعه به بانک آینده شعبه یاسوج خواهان خروج پول هایشان شدند.

گزارش میدانی خبرنگار بویرنیوز حاکی از آن است، مشتریان این بانک در یاسوج همچنان درب بانک حضور دارند و خواهان تعیین تکلیف سپرده های خود هستند.

به گزارش بویرنیوز، رئیس بانک آینده شعبه یاسوج در گفت و گو با رسانه ها با اطمینان دادن به مردم این دست اخبار را در راستای تضعیف جایگاه درخشان بانک آینده در نظام بانکداری کشور بیان و آنرا دروغین خواند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=296159
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویر احمد گفت:

    اگه راست میگن چرا مردم که پول میخان بهشون نمیدن

دیدگاه شما