یکشنبه 11 فروردین 1392 - 23:47

انتقادات بی سابقه محسن رضایی از دولت احمدی نژاد / اجحاف دولت در حق لرها / ایران را چینی می کنم

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز –  محسن رضائي دبيرمجمع تشخيص مصلحت نظام و يكي ازكانديداهاي انتخابات رياست جمهوري سال 1392درراستاي سخنرانيها وهمايشهاي  انتخاباتي خودعصرديروزدربين بيش از 1500نفرازحاميان ودرشهرستان  بهمئي(استان كهگيلويه وبويراحمد) به ايرادسخنراني ومواضع وبرنامه هاي خود براي برون رفت ازشرايط فعلي پرداخت كه شرح آن درادامه ذكرخواهدشد.

به گزارش خبرنگار بویرنیوز از بهمئی،دکتر رضائي بخش اعظم مشكلات امروز كشور را  نتيجه عدم فروش نفت  كشورمان دانست و بيان داشت تحريم ها باعث كسري بودجه 30هزارميلياردتوماني شده است كه اين مسئله جداي ازسوء مديريت دولت سبب واردشدن اسيب  جدي به زيرساختهاي ضعيف اقتصاد كشورمان شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  دليل اصلي مشکلات اقتصادی کشور را وابستگي كشورمان به نفت دانست وخاطرنشان كرد درصورت پيروزي درانتخابات پيش روتمام تلاش خودرا براي رهايي كشورمان ازوابستگي به نفت خواهم كرد.

محسن رضایی افزود،  مامي توانيم همانند كشورچين يك اقتصاد پوياو پيشرفته دركشورمان طراحي واجراكنيم، وي بهترين الگو براي نجات اقتصاد كشورمان ازشرايط كنوني راا قتصادكشورچين دانست وگفت مدل اقتصادي كه مدنظرمن وهمكارانم براي اينده اقتصاد كشورمان است،  اقتصادكشورچين است كه درچندسال آينده طبعا اقتصاد برترجهان خواهدشد.

اقاي رضائي درادامه تورم و بيكاري رادرحال حاضرمهمترين مشكل كشورمان دانست وگفت ما چيزي به نام مديريت بيش از5سال است كه دركشورنداريم وبرخي دوستان بايد بدانندكه نمي  شود كشور رابا تخيل وآرزو اداره كرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در  بخش ديگر از سخنان خود، مشكلات كنوني ايران را نتيجه عدم شايسته سالاري دركشوردانست وگفت متاسفانه اكثرمديران كنوني جزاشغال به ناحق صندليهاي مديريت كه به ناحق برروي ان نشسته اندهيچ هنري ندارند.

رضائي درادامه گفت تبعيض قوميتي دركشوربيداد ميكندو به عنوان مثال درتهران ميگويند كه لرها جائي رانمي توانند اداره كنندو حداكثردرحد اداره يك استانداري هستند، وی افزود چنانچه برنده انتخابات رياست جمهوري شوم دردولت وي نخبگان همه قوميتها حضور خواهندداشت.

دکتر رضائي همچنین  با اشاره به مشكلات پيش آمده دراصفهان  كه منجربه مجروح شدن عده اي ازكشاورزان شده بود عامل ومقصراصلي اين مسئله رادولت دانست.

محسن رضائي بااشاره به واردات گندم درچندماه اخيرگفت درصورت برنده شدن درانتخابات به بيش از8ميليون كشاورزيارانه سبزخواهم داد تا با تقويت زيرساختهاي كشاورزي،  ايران را به يكي ازقطب هاي  كشاورزي درمنطقه وجهان تبديل كنيم .

 

گزارش – “سيدطبيب تقي زاده”

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=29599
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امان گفت:

    لر ها در همه صحنه ها اول، در مدیریت کشوری رتبه آخر ،که رضایی هم به آن اشاره کرده است ،مدیران را باید در همه زمینه ها ی سخت (گزینشی)برای پستها امتحان کرد وحتی برای تحمل آنها را به مناطق سخت فرستاد که لر ها در تمامی زمینه موفق خواهند بود

  2. m3hD گفت:

    “درتهران میگویند که لرها جائی رانمی توانند اداره کنندو حداکثردرحد اداره یک استانداری هستند”
    که چی یعنی به تو رای بدم که بگم یه لر رئیس جمهور شد،منتطر بشین.

  3. ایرانی گفت:

    قطعاً ایشان گزینه بسیار مناسبی برای ریاست حمهور ی میباشند باید بدون پیشداوری به عملکرد گذشته اش در حفظ تمامیت ارضی میهن عزیزمان و برنامه هایی که برای اداره مملکت ارائه میدهندتوجه نموده و به او 4 سا ل زمان برای اثبات ایده هایش را داد.

  4. هادی جهان زاده طرقبه گفت:

    این روزهاکه کم کم بازارکاندیداتوری برای تصاحب کرسی ریاست برقوه ی مجریه کشورگرم میشه وهمه ی نامزدهای احتمالی !! آمدن احتمالی خوددرعرصه ی رقابت های انتخاباتی راحتمی می نمایندوصدالبته که این کرسی (نوکری ملت )خواهدبودونه بیش ازآن وبرخی نیزدرتعارفات داغ نمی یام ونه جان من بیای خودهنوزدرگیرند!!، تاکیددارندکه ریالی برای رقابت هانپرداخته ونمی پردازندوهزینه هاتمام وکمال توسط (مشتاقان ومومنین ) پرداخت می شودوموکدبراین که ازصحنه ی رقابت برای تکیه زدن برکرسی (نوکری مردم ) کنارنمی کشند.
    این فرمایشات ازچندمنظرقابل تامل است:
    – مشتاقان ومومنینی که این هزینه هارامی پردازندعلی القاعده بایستی ازقشرمرفه ودقیقادست به جیب باشندورقم های نجومی تبلیغات هم برایشان چندش آوروملال انگیزنباشدوطبعاقشردست به دهان که درگیرمخارج روزمره خویش هستندنمی تواندموردنظرنامزدهای احتمالی باشدوقدمانیزفرموده اندکه به جائی رودکاسه که…
    – این نامردهای محترم احتمالی خوب است نیم نگاهی هم به عملکردمدیریتی خویش وخدمات شایان خودداشته باشند (خدمت بی منت به مردمی که استحقاق برترین هارادارند) که چه کرده اندکه انتظار (رای ) دارندوالبت که ببیننددربحران هاوفتنه های دشمنان نظام کجای کاربودندویقین بدانندکه پرونده شان نزدمردم فهیم کشورگشوده وبازبوده وخواهدبودواگرخودرابه فراموشی می زنندمردم فراموش کارنیستند.(حسینی بوده اندیایزیدی) وغیرازآن گزینه ای نیست و( توابین ) هم حودفریبی بیش نیست.
    – آنچه مبرهن است اینکه این مردم پای اعتقادات امام حسینی شان بی رودرواسی ایستاده اندوباهیچ کس تعارف وعقداخوت ندارندوبصیرت ولایی مردم به مراتب بیش ازمسئولان وخواص بوده وچه خوب است که نامزدهای احتمالی باخودومردم وخلاصه باخدای خودصادق باشند.
    یاعلی مدد

  5. صدیقی گفت:

    آقای ایوبی حاج محسن اقبالی نداره

  6. لر بدبخت گفت:

    مگه 30 سال در راس این نظام نیستسی و لرها را نمیبینی چرا دروغ ومی گویی

  7. سیدآقا گفت:

    جناب آقای رضایی بی تعارف بگم بنده شما را به عنوان یک فرد رزمنده شجاع درصحنه های جنگ ولایت مدار انقلابی وکسی که درخرداد88 بهترین رفتار ازخودنشان داده دوست دارم ولی بعرض جنابعالی برسانم این شیوه صحبت درمورد رئیس جمهوردراین برهه اززمان شایسته جنابعالی نیست چرا که همه ما می دانیم آقای احمدی نژاد همیشه تلاش داشته که به مردم محروم کمک کنه هیچ قوم یا طایفه ویا استانی برای ایشان فرقی نداره انشاءاله شما تلاش کنید ما هم پشتیبان شما تا درآینده رئیس جمهور این مملکت شوی ومملکتی آباد ودرخورتوجه تحویل ملت ایران دهی

  8. محمد محمد گفت:

    30سال در بین مدیران ارشد نظامی وسیاسی کشور بودی چند تا از بچه های این استان رو در مشاغل بالا ی مدیریتی مشغول کردی ؟ چقد به این استان لر نشین کمک کردی؟؟؟ یک مورد نبوده که از بچه های استان برای مشاغل مدیریتی کشوری استفاده کرده باشی؟؟ بیخود شعار نده برای رای جمع کردن …… یک میلیون هم رای نداری

  9. علی گفت:

    همین که همه از لرها می ترسند براشون کافیه چکار ریاست داریم

  10. محمد گفت:

    اقای رضایی ازهمه جهت اداره کشور استفاده میکند همانطوریکه درجنگ ثابت کرد

  11. قاضي گفت:

    و باز هم راي و……

  12. مريم گفت:

    رئيس جمهوري فقط برازنده توست

  13. ايراني گفت:

    آقاي محسن رضايي با سلام . شما اگر عضو اصلاح طلب هستين كه هيچي جاي حرفي باقي نمي ماند . متاسفم از اينكه وقت گذاشتم و به صفحه اينترنتي شما آمده ام . و اگر اصول گرا هستيد و دلسوز ايران خواهشنا در اعتلاف 2+1 شركت كنيد كه راي مردم خرد نشود و يكي از اصول گرا ها منتخب مردم شوند. با تشكر

  14. حمید گفت:

    بسمه تعالی
    اقای رضائی سلام نمی دانم چرا شما حضرات ازبازی روزگار عبرت نمی گیرید وفریب ابلیس را
    می خورید درصورتی که خود را حامی ملت میدانید چه خوب است کمی واقع بین بوده و وعده
    سر خرمن ندهید و شیفته کرسی ریا ست جمهوری نشوید زیرا رشوه ورشوه گیر بوده وخواهد بود اما علت و معلو لش را جستجو باید کرد و بجای دیکتا توری کردن راهی را که
    حکو مت علی علیه السلا م تاسیس شود پیش گیر ید

  15. احسان گفت:

    ایالتی بودن ایران در راستای سیاست خشکاندن ریشه ایران به عنوان یک ملت
    يكشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۰، ۰۱:۲۵ ق.ظ

    ایالتی بودن ایران در راستای سیاست خشکاندن ریشه ایران به عنوان یک ملت

    در دوران جنگ تحمیلی، وزیر جنگ آمریکا، عمق استراتژی آمریکا در قبال ایران را “خشکاندن ریشه ایران به عنوان یک ملت” عنوان کرد.

    معنی این عبارت از بین بردن یا نسل کشی همه مردم ایران نیست، (گرچه آمریکا برای تامین منافع نامشروع خویش، از هیچ جنایتی ابا ندارد)، بلکه این جمله به این معنی است که مردم ایران، خود را یک ملت واحد ندانند.

    در حقیقت خشکاندن ریشه ایران به عنوان یک ملت، به معنی “ملت سازی” و “تجزیه” ایران به مناطقی است که مردم آن مناطق خود را ملتی جدا از مردم سایر مناطق بدانند.

    آمریکا و اروپا در این راستا به نوعی تفاهم و تقسیم کار رسیده‌اند. تلاش برای ملت سازی، بویژه در کشورهای اسلامی وظیفه اروپا و اقدام برای تجزیه عملی کشورها از طریق مداخله نظامی وظیفه آمریکا است. البته، اروپا اخیرا نسبت به محدودیت نقش خویش اعتراض داشته و خواستار سهم بیشتری از غنایم تسلط بر کشورهای اسلامی می‌باشد.

    تقسیم ایران به 10 ایالت و رئیس ایالت را معاون وزیر خواندن، که بخشی از طرح است، مرحله اول می‌باشد. پیش بینی می‌شود در مراحل بعدی، به محورهای دیگری نیز دامن زده شود.

    از جمله محورهایی که در این راستا احتمالا در آینده و به تدریج دامن زده خواهد شد، عبارتند از:

    1) رئیس ایالت، به جای معاون وزیر، همتای وزیر محسوب شده و حتی به عنوان وزیر نامیده شود و در هیات دولت نیز عضو باشد.

    2) نام نخست وزیر و سپس رئیس جمهور ایالت برای آن انتخاب گردد.

    3) به جای ایالت، از لفظ جمهوری برای این مناطق استفاده شود و نام ایران به “اتحاد جماهیر” تغییر کند.

    انتخاب نمایندگان در مجلس شورای اسلامی نیز، ابتدا به انتخابات استانی تغییر کرده و سپس به انتخابات ایالتی تبدیل گردد.

    تعداد اعضای شوراهای شهر، به صورت چشمگیری افزایش یابد تا بتواند به نوعی مجلس محلی تبدیل گردد.

    انتصابی بودن مسئولان ایالات، مورد اعتراض قرار گرفته، موضوع ضرورت انتخابی بودن مسئولان ایالات مطرح خواهد شد.

    ایالتی کردن ایران، استانی کردن انتخابات، افزایش چشمگیر تعداد اعضای شوراهای شهر، ابعاد مختلف یک طرح به ظاهر غیر مرتبط می‌باشند که هدف خاص و مشترکی را دنبال می‌کنند.

    مطرح شدن طرح فوق در وزارت کشور و در بین برخی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و نیز برخی از مطبوعات و حمایت رادیوهای بیگانه از آن، می‌تواند نشاندهنده وجود عوامل بیگانه‌ای مثل پورزند باشد که یا توان القای سیاستها و خواسته‌های استکباری را در قالب طرح‌های نو به مسئولان ساده دل دارند و یا خود در دستگاهها نفوذ کرده‌اند.

    جالب آن است که با بررسی تاریخ گذشته معلوم می‌گردد که انگلستان، چند بار تلاش کرده است که تا در راستای سیاست “اختلاف بیانداز و حکومت کن” ایران را به ایالات تبدیل کند.

    با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی، تجزیه کشور از طریق تشویق عراق به تجاوز به ایران و حمایت همه جانبه آنها از آن را در دستور کار خود قرار دادند که البته و خوشبختانه این تجاوز با شکستی خفت بار برای متجاوزین به پایان رسید.

    این توطئه، امروزه، با سیاست استحاله وحدت ملی از طریق تلاش برای “ملت سازی” و تضعیف اسلام به عنوان محور وحدت و نیز تضعیف انسجام و اقتدار ملی، از طریق تلاش برای تضعیف اصل ولایت فقیه، در دستور کار استکبار جهانی می‌باشد.

    والسلام 12/5/1381

    این مطلب به نقل از سایت دکتر قدیری ابیانه http://www.ghadiri.ir می باشد.

  16. مهراب پناهي از ياسوج گفت:

    به نظر بنده ماديگر زماني براي ريسك كردن وانتخاب كسي كه دراقتصادسررشته اي ندارد، نداريم ودر اين دوره شخصي بهتر از دكتر محسن رضائي پيدا نخواهيد كرد پس بياييد ديگر اشتباهي كه قابل جبران نباشد نكنيم كه هركس الان بعنوان رئيس جمهور باشد ميداند كه باآمريكاه و خادمانش چطور برخورد كند ولي مشكل اصلي ما اقتصاد است كه فقط اين كانديد صلاحيت آن را دارد .باآرزوي سربلندي كشورعزيزم ايران

  17. مهراب پناهي از ياسوج گفت:

    مامردامان منطقه جنوب به برادر ارجمند ودلسوز دكتر محسن رضائي راي خواهيم داد وانشاء الله ايشان بعنوان رئيس جمهور كشور مان خواهدشد

  18. محسن گفت:

    آقای رضایی برنامه های جالب ومنطقی وهمراه باراهکاروتضمین ارائه کردند.امیدوارم مردم عزیزکشورمان بخصوص هم استانیهای فهیم(کهگیلویه وبویراحمد)برنامه های اقتصادی ایشان رادرنظربگیرندفراموش نشودکه جزء محروم ترین وبیکارترین استانها هستیم.

  19. اهوازی گفت:

    سلام‏ ‏دکتر‏ ‏…‏ ‏‏ ‏خیلی‏ ‏دوستت‏ ‏دارم‏ ‏‏ یک‏ ‏ماه‏ ‏پیش‏ ‏اومدی‏ ‏شهرستان‏ ‏دهدشت‏ ‏خواستم‏ ‏بیام‏ ‏کف‏ ‏پاتو‏ ‏ماچ‏ ‏بکنم‏ ‏
    واقعا‏ ‏ک‏ ‏با‏ ‏عث‏ ‏ ‏افتخار‏ ‏لرهایی‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏من‏ ‏خودم‏ ‏یه‏ ‏رگم‏ ‏لره‏ ‏‏ ‏و‏ ‏بهت‏ ‏قول‏ ‏میدم‏ ‏از‏ ‏کرد‏ ‏‏ ‏عرب‏ ‏لر‏ ‏و‏ ‏کل‏ ‏منطقه‏ ‏ی‏ ‏جنوب‏ ‏شرق‏ ‏برات‏ ‏رای‏ ‏میدهن‏ ‏‏ ‏.‏ 
    کل‏ ‏جنوب‏ ‏همش‏ ‏منتظر‏ ‏انتخابات‏ن‏ ‏ک‏ ‏به‏ ‏شما‏ ‏رای‏ ‏بدهن‏ ‏‏ ‏‏ البته‏ ‏اگر‏‏ ‏نامردی‏ ‏نکنن‏ ‏
    رئیس‏ ‏جمهور‏ ‏باید‏ ‏دلیر‏ ‏و‏ ‏نترس‏ ‏باشه‏ ‏نه‏ ‏اینکه‏ ‏مثل‏ ‏طوطی‏ ‏فقط‏ ‏تکرار‏ ‏کنه‏ ‏‏ ‏‏ 

  20. داریوش گفت:

    من نمیگم محسن رضایی بهشتو جهنم میکنه اما خداییش از اون هفتای دیگه بهتره

  21. کرد شجاع گفت:

    سلام بر محسن رضائی به امید موفقیت وتغییردروضع کنونی اونتونست ولی تو می تونی ای رزمنده شجاع ایران مدیون شماست ای فرزند جبهه

  22. علی گفت:

    به محسن رای میدم اماباانتقادش به دولت احمدی نژاد موافق نیستم

دیدگاه شما