سه شنبه 18 دی 1397 - 16:35

توضیحات روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در باره حکم قضایی برای معاون استاندار

پرونده مربوط به استخدام و به‌کارگیری نیرو توسط دکتر گوهرگانی در سازمان جهاد کشاورزی در سالهای ۹۳ و ۹۴ _ زمان مدیریت ایشان در آن سازمان – بوده و ارتباطی با معاونت فعلی مشارالیه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد نداشته و به راین اساس ذکر عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان متهم جفا به این مجموعه ومدیران و پرسنل زحمت کش و خدوم آن است. لازم به ذکر است ایشان در نیمه دوم سال 96 و آنهم پس از اخذ استعلامات قانونی لازم به سمت معاون استاندار منصوب شده است.

بعد از صحبت‌های محسن اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در خصوص احکام برخی مدیران متخلف مالی و اقتصادی، روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی در این باره توضیحاتی داد که از نظر خوانندگان می‌گذرد.

روز گذشته بنا به آنچه در اخبار و رسانه‌های کشور انعکاس یافت، در نشست خبری سخنگوی محترم دستگاه قضایی اسامی افرادی را با اتهام مالی و فساد اقتصادی اعلام کرد که در این میان نام آقای “دکتر جعفر گوهرگانی “معاون فعلی هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد، که در این خصوص نکاتی قابل ذکر است:

1- پرونده مربوط به استخدام و به‌کارگیری نیرو توسط دکتر گوهرگانی در سازمان جهاد کشاورزی در سالهای ۹۳ و ۹۴ _ زمان مدیریت ایشان در آن سازمان – بوده و ارتباطی با معاونت فعلی مشارالیه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد نداشته و به راین اساس ذکر عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان متهم جفا به این مجموعه ومدیران و پرسنل زحمت کش و خدوم آن است. لازم به ذکر است ایشان در نیمه دوم سال 96 و آنهم پس از اخذ استعلامات قانونی لازم به سمت معاون استاندار منصوب شده است.

2- به نظر می‌رسد ذکر عنوان مجرمانه اتهام مالی و فساد اقتصادی در پرونده‌ای که به زعم دستگاه محترم قضا موضوع آن جذب نیرو و استخدام بوده متناسب نبوده و مطرح شدن آن در کنار مفسدین اقتصادی باعث بروز شائبه‌های بسیاری شده است و در استان کوچکی چون کهگیلویه و بویراحمد، با بافت خاص اجتماعی، فرهنگی و قومی، هزینه جبران ناپذیر آبرویی و اعتباری سنگینی برای نامبرده و خانواده‌اش و همچنین دیگر مسئولان استان در پی داشته است.

اگر چه این پرونده در هیئت تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری بررسی و رأی به برائت آن نیز صادر شده است.

3- یکی از مهمترین رویکردها و سیاستهای استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد در دولت دوازدهم مبارزه با فساد، تبعیض، قوم گرایی و استخدامهای بی ضابطه بوده و نماینده ارشد دولت پرچمدار این جریان محسوب می‌شود و همچنان در این مسیر گام بر می‌دارد و از زمان حضور ایشان کمترین تخلفات مالی و اداری در استان صورت گرفته است.

در پایان برای تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی صحت و سلامت از درگاه خداوند لایزال مسآلت می‌نماییم.
روابط عمومی استانداری کهگیلویه و به ویر احمد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=295976
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    مگه خلافی بالاتر از اینکه حق کسی را تو استخدام به کسی دیگه بدن وجود داره؟>چقدر مظلوم نشون میدن این گوهرانی را

  2. ناشناس گفت:

    کی از مهمترین رویکردها و سیاستهای استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد در دولت دوازدهم مبارزه با فساد، تبعیض، قوم گرایی و استخدامهای بی ضابطه بوده و نماینده ارشد دولت پرچمدار این جریان محسوب می‌شود و همچنان در این مسیر گام بر می‌دارد و از زمان حضور ایشان کمترین تخلفات مالی و اداری در استان صورت گرفته است. تو گفتی ومردم هم باور!!!

  3. عدالت گفت:

    بیشترین اعتراض مردم در بی عدالتی است.بی عدالتی استخدامی هم باشد که بدتر است.هر فردی در هر مقامی باید پاسخگو باشد.

دیدگاه شما