سه شنبه 18 دی 1397 - 10:18

واکنش استانداری کهگیلویه و بویراحمد به اعلام اسامی مفسدان کلان

به گزارش بویرنیوز، استانداری کهگیلویه و بویراحمد با انتشار اطلاعیه‌ای به خبر اعلام اسامی مفسدان کلان توسط سخنگوی دستگاه قضایی واکنش نشان داد. در این اطلاعیه آمده است.

روز گذشته بنا به آنچه در اخبار و رسانه‌های کشور انعکاس یافت در نشست خبری سخنگوی دستگاه قضایی اسامی افرادی را با اتهام مالی و فساد اقتصادی اعلام کرد که در این میان نام «جعفر گوهرگانی» معاون فعلی هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد که در این مورد نکاتی قابل ذکر است.

1- پرونده مربوط به استخدام و به‌کارگیری نیرو توسط گوهرگانی در سازمان جهاد کشاورزی در سال‌های 93 و 94 _ زمان مدیریت ایشان در آن سازمان – بوده و ارتباطی با معاونت فعلی مشارالیه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد نداشته و براین اساس ذکر عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان متهم جفا به این مجموعه و مدیران و پرسنل زحمت‌کش و خدوم آن است. لازم به  ذکر است ایشان در نیمه دوم سال 96 و آن هم پس از اخذ استعلامات قانونی لازم به سمت معاون استاندار منصوب شده است.

2- به نظر می‌رسد ذکر عنوان مجرمانه اتهام مالی و فساد اقتصادی در پرونده‌ای که به زعم دستگاه محترم قضا موضوع آن جذب نیرو و استخدام بوده متناسب نبوده و مطرح شدن آن در کنار مفسدین اقتصادی باعث بروز شائبه‌های بسیاری شده است و در استان کوچکی چون کهگیلویه و بویراحمد، با بافت خاص اجتماعی، فرهنگی و قومی، هزینه جبران‌ناپذیر  آبرویی و اعتباری سنگینی برای نامبرده و خانواده‌اش و همچنین دیگر مسئولان استان در پی داشته است. اگر چه این پرونده در هیئت تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری بررسی و رأی به برائت آن نیز صادر شده است.

3- یکی از مهم‌ترین رویکردها و سیاست‌های استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد در دولت دوازدهم مبارزه با فساد، تبعیض، قوم‌گرایی و استخدام‌های بی‌ضابطه بوده و نماینده ارشد دولت پرچمدار این جریان محسوب می‌شود و همچنان در این مسیر گام بر می‌دارد و از زمان حضور ایشان کمترین تخلفات مالی و اداری در استان صورت گرفته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=295961
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. 400 گفت:

    پارتی بازی وضایع کردن حق دیگران جرمش از مفسد بیشتر هست آقای گوهرگانی باید استعفا بدهد

  2. کیوان گفت:

    همانطور که سو، استفاده از بیت المال جرم است ومجرم باید مواخذه شود، سرپوش وکتمان جرم و جانبداری از مجرم نیز باعث ایجاد مسئولیت در برابر قانون وجامعه میگردد

  3. دانشجو گفت:

    اقای روابط عمومی اصلا پرونده دادگاه گوهرگانی چه ربطی به پرونده تخلفات اداری داره،دادگاه بالاترین مرجع قانونی هست؟اینا 3 نفر در حکم هستن و اینجوری که میگی گوهرگانی تبریه شده واون دو تا حکم دارن وگرنه اون دونفر چه شده اند؟لطف کنید بیخودی حرف نزنید و تاسف باره برای استانداری و دفاع از حق مردم اینچنینی،تاسف تاسف خخخخخخ

  4. ناشناس گفت:

    مبارکه انشاءالله

  5. ناشناس گفت:

    بالاخره جناب دکتر احمدی از همان ابتدا به شما دوستانه اعلام کردند این فرد متهم است!!!!!!!!!!!! اما گوش شنوا نبود!!!!!!!!!! حال ایشان محکوم است! هر جایگاهی که داشته باشد ! توجیه نفرمایید!
    دوستان زیادی به شما انتقال دادند ولی به هر دلیل توجه نفرمودید!!!!!!!!!!!

  6. ناشناس گفت:

    یکی از مهم‌ترین رویکردها و سیاست‌های استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد در دولت دوازدهم مبارزه با فساد، تبعیض، قوم‌گرایی و استخدام‌های بی‌ضابطه بوده و نماینده ارشد دولت پرچمدار این جریان محسوب می‌شود و همچنان در این مسیر گام بر می‌دارد ؟؟؟!!!!
    کسی که به لحاظ عدم رعایت عدالت در جذب نیرو محک.م شده چگونه میتواند مجری این سیاست باشد؟

  7. ناشناس گفت:

    الکی اگر مدیرگوهرگانی تخلف داشته چرامعاون خودت کردی چرا از ایشان دفاع می کنید

  8. ناشناس گفت:

    متاسفانه بند آخر که مبارزه با فساد، تبعیض، قوم‌گرایی و استخدام‌های بی‌ضابطه بوده و نماینده ارشد دولت پرچمدار این جریان محسوب می‌شود — را نمیشه به راحتی قبول کرد. خیلی از مسئولان استان برادران و اقوام خودشونو به ناحق بکار گماشتند

  9. ناشناس گفت:

    اگه استاندار راجع به تغییر مدیران شلاق خور در استان اقدام عاجلی نکند به همین زودی شعار مرگ بر حامی شلاق خور جلو استانداری و جهاد کشاورزی گوش فلک را پر خواهد کرد و به استاندار مجال ماندن در این استان محروم و فرصت سوزی و شعار دادن را تمام خواهند کرد.

  10. خبری گفت:

    عدم تمدید ماموریت ایشان کمترین اقدام برای اقناع افکار عمومی از سوی استاندار است

  11. نشر عدالت گفت:

    منتظر ترفیع باشین

  12. بیکار گفت:

    اتفاقا جرم ایشان از مفسد اقتصادی بیشتر باید باشد.

دیدگاه شما