شنبه 15 دی 1397 - 10:33

نوجوان گچسارانی؛ جان 5 نفر را نجات داد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: نوجوان ۱۵ ساله گچسارانی بیستمین پیام آور ایثار و گذشتِ استان در سال ۹۷ بود که در سانحه رانندگی دچار مرگ‌ مغزی شده بود با اهداء عضو جانی دوباره به بیماران نیازمند بخشید.

بیستمین اهداء عضو سالجاری در کهگیلویه و بویراحمد/ نوجوان ۱۵ ساله، بیستمین پیام آور ایثار و گذشت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بیستمین مورد اهداء عضو سالجاری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش بویرنیوز،  به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، غلام عباس سبز گفت: مرحوم محمد‌حسین محرابی نوجوان ۱۵ ساله گچسارانی بیستمین پیام آور ایثار و گذشتِ استان در سال ۹۷ بود که در سانحه ای رانندگی دچار مرگ‌ مغزی شد اما با بزرگ منشی خانواده‌های محرابی و خادمی به هموطنانش جانی دوباره بخشید.

وی ادامه داد: این خانواده‌های بزرگ و ایثارگر در لحظاتی جانکاه و طاقت فرسا، با تصمیمی درست و انسانی،زندگی دوباره را به چند نفر از هم سن و سالان محمد حسین عزیز اهداء کردند.

مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی استان نیز ضمن تقدیر و تشکر از خانواده‌های محرابی و خادمی گفت: این نوجوان ۱۵ ساله که در تاریخ ۱۲ دی ماه  ۹۷ بر اثر سانحه رانندگی دچار ضربه مغزی شده و به کما رفته بود در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری شد.

سید سینا سعیدی خاطرنشان کرد: بعد از تایید مرگ مغزی این مرحوم، تیم فوق تخصصی پیوند اعضاء مرکز ابوعلی سینا شیراز اولین ساعات صبح شنبه( ۱۵ دی ماه۹۷( در بیمارستان شهید رجایی گچساران حضور یافتند و با همکاری تیم پیوند اعضاء استان‌ کهگیلویه و بویراحمد، برداشت کلیه‌ها، کبد و قرنیه‌ها را انجام دادند تا با اهداء آنها به دیگر جوانان و نوجوانان این سرزمین، به آن‌ها جانی دوباره بخشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=295776
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد مرادی گفت:

    خانواده های محترم محرابی و خادمی
    حادثه تأسف باری که دل همه ما را به درد آورد برای خانواده محترم شما غم مضاعفی داشت چراکه باعث از دست دادن فرزند و جگرگوشه عزیزی برای شما گردید. این مصیبت برای شما تأثر برانگیز و دردآور است.

    اما اکنون که اعضای محمد حسین عزیز جانی دوباره به بیماران دردمند بخشیده و امید زندگی و زنده ماندن را به خانواده آنها هدیه داده است نشان از روح بزرگ و نوع دوستی شما می باشد.
    تسلیم شما در برابر تقدیر الهی و رضایت به عمل انسانی اهدای اعضای آن مرحوم توسط شما، علاوه بر اجر معنوی و رضایت خداوند متعال، سبب تداوم حیات این بزرگ مرد کوچک در وجود افراد دیگر خواهد بود.
    ضمن تقدیر از این عمل انسان دوستانه و ایثارگرانه، از خداوند متعال برای روح آن مرحوم طلب آرامش و آمرزش و برای شما خانواده بزرگوار صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

  2. ...علی گفت:

    این مرحوم ازبلهزاریاسوج میباشد ومادرش گچسارانیه سایت محترم اصلاح بفرمایید

دیدگاه شما