شنبه 15 دی 1397 - 11:36

جت شرکت ماهان بر فراز آسمان مرکز کهگیلویه و بویراحمد/ از قیمت های مناسب تا امنیت فوق العاده(+عکس و قیمت بلیط ها)

گروه اقتصادی- فرودگاه یاسوج سرانجام پس از چند ماه تعطیلی با رایزنی های مستمر نماینده بویراحمد و همراهی و پیگیری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فعالیت های پروازی را از سر می گیرد.

به گزارش بویرنیوز، پس از حادثه دردناک سقوط هواپیمای یاسوج در ارتفاعات دنا در مرز اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد، تا مدت ها پروازهای فرودگاه یاسوج متوقف شد.

پس از مدتی هواپیمای بدقول آتا به یاسوج آمد، البته در ادامه این شرکت نه به تعهداتش پایبند ماند و نه وقعی به شرایط مردم نهاد و قیمت های پروازی این شرکت تا نیم میلیون تومان هم رفت، با این وجود استقبال خوبی توسط مردم شد، اما سرانجام وضع تحریم ها و شایط این شرکت، آتا را مجبور به ترک استان کرد.

روز 10 دیماه، نماینده بویراحمد در گفت و گو با بویرنیوز خبر از برقراری مجدد پروازهای فرودگاه یاسوج داد، این بار البته موضوع کمی جذاب تر شد، حالا یکی از مطرح ترین شرکت های هواپیمایی کشور که اولین شرکت خصوصی هوایی ایران هم به شمار می رود به میدان آمده است.

هواپیمایی ماهان یکی از معتبرترین و ایمن ترین  خطوط هوایی ایران به شمار می رود که در سال ۱۳۷۱به عنوان اولین شرکت هواپیمایی خصوصی در ایران ثبت شده است.

نکته قابل توجه دیگر، قیمت پروازهای این شرکت معتبر برای یاسوج است، ماهان در آغاز کار، قیمت 184 هزار تومان را برای یاسوج در نظر گرفته است که با هزینه های مالیات و ارزش افزوده مبلغ نهایی آن 203 هزار تومان می شود، رقمی که با توجه به نوع هواپیما و اعتبار شرکت و البته شرایع کنونی اقتصاد، بسیار مقرون به صرفه به شمار می رود.

ماهان در پروازهای یاسوج هواپیمای جت خود به نام RJ100 با 4 موتور توربوفن را به کار می گیرد، دلیل این انتخاب شرایط جغرافیایی یاسوج است، این هواپیما از عملکرد خوب دینامیکی و هیدرولیکی برخوردار است و هواپیمای امن و قابل قبولی به شمار می رود که در دنیا نیز خوب ارزیابی شده است.

وقت این قیمت را در کنار قیمت نیم میلیون تومانی هواپیمایی دسته پایین تری همچون آتا بگذاریم، بیشتر به منصفانه بودن و حتی نگاه ویژه ماهان به یاسوج میرسیم.

به گزارش بویرنیوز، پروازها که فعلاً برای روزهای جمعه و دوشنبه پیش بینی شده است از 21 دیماه و با پرواز تهران به یاسوج رسماً برقرار می شود .

* * پرواز روز جمعه ساعت 7:40 دقیقه از تهران و برگشت از یاسوج ساعت 9:40 دقیقه است.

* * پرواز دوشنبه‌ها ساعت 12:10 دقیقه از تهران و برگشت از یاسوج ساعت 14:10 دقیقه است.

برای خرید بلیط علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز فروش بلیط می توان با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی https://www.mahan.aero/fa/information/special-offers و یا (صفحه اصلی سایت ماهان و بعد کلیک بر روی فروش ویژه https://www.mahan.aero) و سپس خرید اینترنتی کلیک کنند، در ادامه با ورود مسیر رفت و برگشت و تاریخ اقدام به خرید اینترنتی بکنند.

مراحل خرید اینترنتی:

وارد کردن آدرس سایت و یا جست و جو در گوگل برای هواپیمایی ماهان :

انتخاب مسیر، زمان حرکت و تعداد افزاد:

پذیرش شرایط و مقررات و ادامه:

پر کردن مشخصات ضروری که ستاره دار هستند، ادامه و پرداخت اینترنتی:

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=295679
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دهدشت گفت:

    دورد بر مرد خستگی ناپذیر و زحمتکش حاج زارعی

  2. فقیر گفت:

    انشاءالله که خیره ولی هفته ای دو روز اونم جمعه خوب نیست دست هرکی زحمت کشیده درد نکنه

  3. بخش پاتاوه گفت:

    ای کاش برای مشهد و کیش هم اقدامی می کردند ایلام شهرکرد بوشهر که استانهای هم سطح ماهستند برای این شهرها هم پروازمنظم دارند تازه برای تهران هرروزه دارند ان تم چند بار

  4. ناشناس گفت:

    درود بر حاج زارعي
    خدوم و پيگير

  5. ناشناس گفت:

    درود بر حاجی

  6. Dr Z گفت:

    درود وخسته نباشي وباارزوي موفقيت براي حاج زارعي

  7. Dr Z گفت:

    باارزوي موفقيت وسربلندي براي حاج زارعي

  8. ناشناس گفت:

    اگر راست میگن همین آقایانی که این چنین تبلیغات به پا می کنند ما چه کارهایی انجام دادیم تا فرودگاه راه بیفتد خودشون با همین هواپیما مسافرت کنند

  9. ناشناس گفت:

    برای مشهد وقشم هم بگذارند خیلی خوبه

  10. ناشناس گفت:

    درود بر اقای مهندس محسنیان مرد خستگی ناپذیر

  11. ناشناس گفت:

    درودبرزارعی

  12. ناشناس گفت:

    نكنه بارش باران وبرف هم تلاش حاجي زارعي بوده

  13. ناشناس گفت:

    درود بر دکتر

  14. ناشناس گفت:

    دست هرکسی که برا استان کار میکنه درد نکنه چرا باید یه اتفاقی بیفته تا مسئولین بفکر بیفتن

  15. رستم ممسنی گفت:

    درود بر مرد زحمت کش وخدوم

  16. عادل زاده گفت:

    درود خدا بر مسئولینی که در راه خدمت به این کشور و این مردم از جان مایه میگذارند .درود بر مدیر انقلابی و زحمتکش مهندس محسنیان.من اله التوفیق

  17. ناشناس گفت:

    درود بر مدیر خستگی ناپذیر فرودگاه مهندس محسنیان

دیدگاه شما