چهارشنبه 12 دی 1397 - 10:25

تحصن یک نماینده در مجلس

فردین فرمند نماینده میانه که چهارم مهرماه در اعتراض به وضعیت اقتصادی کشور در مجلس تحصن کرده بود امروز بار دیگر مقابل جایگاه هیات رییسه تحصن کرد و خواستار برگزاری جلسه غیر علنی شد.

به گزارش بویرنیوز، این عضو فراکسیون امید از آغاز جلسه علنی صبح امروز – چهارشنبه – مجلس شورای اسلامی در مقابل جایگاه هیات رییسه ایستاد ، سر خود را پایین انداخت و تحصن خود را آغاز کرد.

با آغاز تحصن این نماینده معترض، جمعی از نمایندگان به سمت وی رفتند و از وی خواستند که به صندلی خود بازگردد.
فرمند نیز ضمن نشان دادن قانون اساسی به نمایندگان اعلام کرد که در شرایط اضطراری هستیم و لایحه بودجه 98 نمی تواند پاسخگوی شرایط کشور باشد، از این رو باید جلسه غیر علنی تشکیل شود و این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: تا این خواسته محقق نشود بر صندلی خود نمی نشینم و باید مجلس جلسه غیر علنی برای بررسی لایحه بودجه سال آینده تشکیل دهد.

نماینده میانه به رغم تحصن، در هنگام رای گیری ها به صندلی خود مراجعه می کند و پس از مشارکت در رای گیری دوباره مقابل جایگاه هیات رییسه می رود.
در ادامه جلسه علنی امروز محمد علی وکیلی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی به سمت وی رفت و از این نماینده خواست که به صندلی خود بازگردد ولی فرمند مُصر است که باید به خواسته وی توجه شود.
این دومین بار است که فرمند نماینده میانه در سه ماه گذشته در مجلس تحصن می کند، پیش از این در چهارم مهر ماه امسال وی در اعتراض به وضعیت اقتصادی کشور در مجلس تحصن کرد و خواستار برگزاری جلسه غیر علنی مجلس برای این موضوع شد که در نهایت مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی آن روز را بر عهده داشت با درخواست نماینده میانه موافقت کرد و جلسه غیرعلنی مجلس برگزار شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=295642
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یاور مردم گفت:

    درود و صد بدرود بر این نماینده با غیرت و فهیم و نماینده ای که واقعا درد مردم را درک می کنند.

دیدگاه شما