چهارشنبه 12 دی 1397 - 10:22

پاداش بازنشستگان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 125 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان این دانشگاه اختصاص یافته است که 50 درصد این اعتبار پایان دی ماه و 50 درصد دیگر نیز پایان بهمن ماه امسال تامین می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، اورنگ ایلامی اظهار داشت: پرداخت نشدن پاداش بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به دغدغه اصلی مجموعه مدیران ارشد این دانشگاه تبدیل شده بود.
وی افزود: بنا به محدودیت‌های اعتباری در کشور پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از سال 94 تاکنون پرداخت نشده است.
ایلامی عنوان کرد: بازنشستگان این دانشگاه تا پایان سال 96، حدود 177 میلیارد ریال بابت پاداش پایان خدمت خود طلب دارند که با پیگیری‌های انجام شده 125 میلیارد ریال آن اختصاص یافته و در این زمینه 52 میلیارد ریال دیگر کمبود وجود دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تعداد بازنشستگان این دانشگاه تا پایان سال 96 را 287 نفر عنوان کرد و ادامه داد: با اعتبارات اختصاص یافته به هر کارمند غیر هیات علمی 400 میلیون ریال و هر عضو هیات علمی بازنشسته 800 میلیون ریال پرداخت می‌شود.
وی افزود: تامین اعتبار برای پرداخت پاداش بازنشستگان دانشگاه از دغدغه‌های دولت است و برنامه‌ریزی لازم برای توزیع عادلانه اعتبار اختصاص یافته بین بازنشستگان انجام می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=295636
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما