دوشنبه 10 دی 1397 - 17:06

واکنش امام جمعه گچساران به شعار علیه آیت الله هاشمی 9 دی

امام جمعه گچساران شعار علیه یکی از مسؤولان سابق را محکوم کرد.

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در نشست با خبرنگاران در خصوص حاشیه‌های پیش آمده راهپیمایی ۹دی این شهرستان اظهار کرد: در قرآن یک راه مستقیم وجود دارد و وظیفه داریم در تمامی مراحل زندگی دنبال رو قرآن و اهل بیت علیهم السلام باشیم.

وی افزود: قبل از انقلاب دشمنان تمام تلاش خود را کردند که انقلاب به پیروزی نرسد و بعد از انقلاب هم به روش‌های مختلف از جنگ گرفته تا ترور و فتنه‌ها هم مشکلاتی علیه نظام به وجود آوردند.

حجازی با بیان اینکه وظیفه ما آن است که وفادار به قرآن و اهل بیت باشیم، افزود: دشمنان در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دست به هر کاری زدند تا این انقلاب به پیروزی نرسد که با حمدالله این انقلاب به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: دشمن بعد از پیروزی انقلاب دست  به تحریم‌هایی از جمله جنگ تحمیلی و انواع تحریم ها زد که هم اکنون این تحریم ها شدت گرفته است.

حجازی با بیان اینکه در جریان سال ۷۸ هم بحث فتنه بود و در سال ۸۸ هم فتنه ایجاد شد ، عنوان کرد: رهبری فرموده است در سال ۹۸هم دشمنان هم با همکاری برخی عوامل نفوذی در درون کشور دنبال فتنه جدیدی هستند.

امام جمعه گچساران بیان کرد: در فتنه ۸۸ دشمنان و عده‌ای در درون، نظام را به چالش کشاندند در حالی که عده‌ای هم در داخل کشور هنوز در این خصوص اعلام برائت نکرده اند.

حجازی افزود: در روز عاشورا خیمه اباعبدالله حسین (ع) را به آتش کشیده رقص و پایکوبی کرده و عکس امام راحل را پاره و روی عکس امام رقاصی کردند و به همه ملت ایران و مملکت توهین شد.

وی گفت: تعداد قلیلی در این حوادث ۸۸  فریب خوردند و حدود ۸ ماه آرامش و امنیت را از این مملکت گرفتند و با اقداماتشان دشمنان نظام را شاد کردند و دشمنان هم در آن زمان احساس وجد می‌ کردند.

امام جمعه گچساران گفت: با تدبیر و مدیریت رهبری و مردم بصیر و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی راه فتنه مسدود شد اما متاسفانه به طور کلی ریشه فتنه هنوز خشک نشده است.

وی گفت: بعد از ۸ ماه همه ملت متحد و منسجم در ۹دی ۸۸حماسه آفریدند و دست رد به سینه دشمنان انقلاب زدند و نظام اسلامی را تثبیت کردند، که هر ساله مردم حماسه بزرگ ۹دی را گرامی می‌دارند  برخی از نفوذی‌ها که چراغ سبز به دشمن نشان دادند در این روز هم ناکام ماندند.

امام جمعه گچساران اظهار کرد: در سراسر کشور امسال هم در روز ۹دی  مردم پای کار آمدند و هم از مسببین فتنه و هم از عاملان فتنه اعلام برائت کردند که از همه ملت ایران و به ویژه مردم گچساران در این خصوص تشکر می کنم که حماسه‌ای بزرگ در این شهر خلق کردند.

حجازی بیان کرد: در مراسم امسال ۹دی گچساران البته فردی، نقصی را ایجاد کرد که هیچ نهادی، گروهی و شخصی در این مورد دخیل هم نبوده است و فردی بر اساس احساسات اشتباهی انجام داد.

وی ادامه داد: برای شخصیتی که رهبر معظم انقلاب بر پیکرش نماز خواندند احترام بسیاری قائل هستیم و با بی‌حرمتی و حرمت شکنی ایشان هم مخالف هستیم.

وی افزود: اصل راهپیمایی ۹دی کار بجایی بود و قابل تحسین بود که از مردم ولایتمدار و همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی که حضور داشتند هم به نوبه خودم از این حضور حماسی و پرشورتشکر و قدردانی می‌کنم.

حجازی اظهار کرد: راهپیمایی ۹دی نکات برجسته زیادی داشت و تقاضا دارم که نکات برجسته را نشر بدهیم تا دشمنان در برون و جیره خواران در درون حساب کار دستشان بیاید.

امام جمعه گچساران ابراز کرد: در ۹دی همه کسانی که برای این مملکت دل می سوزانند به دشمنان و سران فتنه نه گفتند هرچند در این مراسم یک اشتباه توسط فردی صورت گرفت که این اقدام را هم محکوم می‌کنیم.

حجازی افزود: لیکن اینکه برخی‌ها اصل حماسه ۹دی را بخواهند زیر سوال ببرند نکته قابل تاملی است؟، که چرا اصل موضوع و حماسه باشکوه ۹دی مردم باید به حاشیه برده شود! که همه باید تلاش کنیم زمینه نقاق ایجاد نشود و همه باهم متحد بود.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: اما اگر کسانی اهدافی دارند و اصل ۸ ماه فتنه ۸۸ را که مملکت رنج ها کشیدند، بخواهند به حاشیه بفرستند که باید این موضوع به وضوح روشن شود.

وی ابراز کرد: صد البته سران فتنه معلوم هستند و مقام معظم رهبری هم بارها بر عمق و خطر عمیق فتنه تاکید کرده اند.

وی تصریح کرد: هم مردم بصیر و مسوولان گچساران با شرکت در راهپیمایی باشکوه ۹دی حسابشان را از فتنه گران و حامیان آنها جدا و هم از آنها اعلام برائت کردند، اما آنچه که برای ما مهم است نظام و مملکت و شرف و دین ماست و باید به جای پرداختن به حواشی بی مورد تلاش کنیم مشکلات مملکت حل شود.

حجازی گفت: باید وقت را برای حل بیکاری جوانان و مشکلات معیشتی مردم صرف کرد که از ضروریات اصلی جامعه به شمار می رود ، باید با بصیرت و تبعیت محض از ولایت فقیه راه نفوذ دشمنان را سد کرد و وقت را صرف حل مشکلات گرانی،بی عدالتی ها،بیکاری و مشکل ازدواج جوانان کرد.

وی تصریح کرد: باید هم مردم و هم  مسوولان با وحدت و همدلی در کشور فقرزدایی کنند و باید تلاش کرد که نفاق و عدم شفافیت ریشه کن شود؛ باید صریح از دشمنان و فتنه گران اعلام برائت کنیم و وقت برای حل مشکلات مردم بگذاریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=295563
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما