دوشنبه 10 دی 1397 - 12:06

واکنش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به یک شعار عجیب 9 دی گچساران/مدعیان چرا زمان حیات هاشمی موضعی نمی گرفتند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به سردادن یک شعار در مراسم گرامیداشت 9دی گچساران واکنش نشان داد.

به گزارش بویرنیوز، حجت الاسلام سید جواد خاضع در خصوص سردادن برخی شعارها در مراسم گرامیداشت 9 دی گچساران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: نه شعار و نه شعارگو جزو برنامه مراسم 9 دی گچساران نبوده اند.

وی افزود: فردی که اقدام به این شعار کرده بود قبل از اینکه میکروفن را به دست بگیرد لابه لای جمعیت و مردم در حال شعار دادن بود، که احساساتی شده بود و برخی ها به او گفتند برو از پشت بلندگو شعار دهید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: البته باید کسی آنجا بود که اجازه شعار دادن از طریق بلندگو را به هر کسی نمی داد اما اینکه اصل برنامه را بخاطر یک شعار انحرافی و خودسرانه به حاشیه ببرند، درست نیست.

حجت الاسلام خاضع تصریح کرد: این شعار داده شده در مراسم گرامیداشت 9 دی گچساران جزو برنامه نبود و از قبل هم برنامه ریزی نشده بود و شعارگوهای مراسم مشخص شود. اینکه احساساتی یک نفر شعار داده نباید به اسم متولیان و مجریان مراسم تمام شود.

وی ادامه داد: فرد شعار دهنده در مراسم گرامیداشت 9دی گچساران شناسایی شده که امیدواریم دستگاههای مربوطه این موضوع را بررسی و رسیدگی کنند که این فرد کی بود و آیا از طرف کسی ماموریت داشت یا نه احساسات آنی بود و در صورت اثبات ماموریت داشتن از طرف کسی برای باعث تحت شعاع قرار دادن حضور با شکوه مردم گچساران شده با او برخورد کنند چراکه شعار پسندیده ای نبود و نیازی به این شعار نبود.

اخبار مرتبط:

شعار مرگ بر هاشمی در راهپیمایی ۹ دی در گچساران!(+فیلم)

عذرخواهی غلامرضا تاجگردون بخاطر شعار عجیب ۹ دی در گچساران

دنیا دار مکافات است…/شعار مرگ سراغ خودشان نیز خواهد آمد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آقای هاشمی شخصیت برجسته نظام بوده و باید حرمت ایشان حفظ شود، عنوان کرد: این حرکت رخ داده در گچساران غلط بود، آن را تایید نمی کنیم و جزو برنامه نبود.

حجت الاسلام خاضع بیان کرد: کسانی که الان علیه شعار “مرگ بر هاشمی” موضع گیری می کنند که البته موضع گیری شان هم درست است اما چرا مقابل حرکت‌های علیه هاشمی در گذشته و زمان حیاتش و تخریب شخصیتش موضع گیری نمی کردند که به نظر می رسد صداقت در کارشان نیست و برخی از آنها دنبال بهره برداری سیاسی از این موضوع هستند.

وی تاکید کرد: چرا این افراد یک کلمه علیه فتنه 88 که آن همه خسارت به کشور وارد کرده و شعارهای ساختار شکنانه داده می شد، موضع گیری و محکوم نمی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: ما به عنوان جریان انقلاب این حرکت کاملا خودسرانه را محکوم می کنیم و هر کس مطرح کند که برنامه ریزی شده بود واقعیت ندارد چراکه شعارهای مراسم گرامیداشت 9 دی روز هشتم دی ماه بر روی سایت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بارگذاری شده بودند و برای استانها و شهرستانها ارسال شد.

حجت الاسلام خاضع اضافه کرد: برنامه گرامیداشت 9 دی امسال گچساران باشکوه بود اما این شعار همه چیز را تحت شعاع قرار داد.

به گزارش بویرنیوز، فیلمی در فضای مجازی منتشره شده که در مراسم گرامیداشت 9دی در شهر گچساران از بلندگوی مراسم شعار “مرگ بر هاشمی” سرداده می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=295541
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    میشه بگی برنامه باید بخاطر چی به حاشیه برود ؟

  2. دشت روم گفت:

    درود بر تاجگردون مرد بزرگ خطه جنوب

  3. سسید گفت:

    درود بر تاج

دیدگاه شما