یکشنبه 9 دی 1397 - 14:30

شعار مرگ بر هاشمی در راهپیمایی ۹ دی در گچساران!(+فیلم)

راه پیمایی ۹ دی در شهر های کهگیلویه و بویراحمد با حضور گسترده مردم برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، راهپیمایی ۹ دی در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور گسترده زنان و مردان از همه اقشار برگزار شد.

در این میان البته ۹ دی در شهر گچساران با حواشی کم نظیری بر پا شد.

در یکی از تجمعات مردمی، فرد شعار دهنده با اشاره به اینکه برای اولین بار از میکروفون در گچساران اسم این خائنین می آید شعار «مرگ بر هاشمی سر داد».

به گزارش بویرنیوز، این حرکت و شعار علیه فردی که زحمات بیشماری برای انقلاب و ایران اسلامی متحمل شد ابدا زیبنده نبود، امروز ایران اسلامی نیازمند وحدت و ایستادگی همگانی در مقابل دشمنان قسم خورده خارجی است.

به نظر نمیرسد این دست حرکت ها کمکی به انسجام و وحدت داخلی کند، شعار علیه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، فردی که زحمت های فراوان کشید ، فردی که از یاران نزدیک مقام معظم رهبری بود، و رهبری بر پیکرش نماز خواند، تنها آب به آسیاب دشمن ریختن است و بس که باید توسط نهادهای نظارتی با این دست حرکت های ناشیانه برخورد شود.

در ادامه فیلم این راهپیمایی آمده است:

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=295434
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یاسوج شهر بی صاحب گفت:

    مرگ بر نادان احمق

  2. بویر احمدی گفت:

    مرگ بر گوینده این اراجیف

  3. یاسوج شهر بی صاحب گفت:

    مرگ بر نادان و جاهل

  4. ناشناس گفت:

    مرگ بر کوته فکران،مرگ بر مغزهای یخ زده،مرگ بر حیوانات انسان نما،مرگ بر تفرقه افکنان نان ب نرخ روز خور،مرگ بر کسانی که هاشمی رو نمیشناسند و فقط مثل میمون از بعضی شعارها و حرفای بی اساس تقلید میکنن،،انقلاب ما به کجا رسیده که در خیابان ها مستقیم علیه یار غار امام خمینی و رهبری شعار میدن…نگران نسل های نوشکفته و بعدی هستیم که کیا میخوان دستاورد و اهداف و بزرگان انقلاب را بهشون معرفی کنن!

  5. ناشناس گفت:

    هاشمی ستون انقلاب بود .
    مرگ بر هاشمی یعنی مرگ بر انقلاب .
    اگر مرگ بر انقلاب پس شما تو خیابونها چه میکند

  6. هیس گفت:

    مرگ بر شخص شعار گو

  7. شهروند گفت:

    همش مقصر امام جمعه گچسارانه بخاطر مواضع بچه گانه اش در نماز جمعه دیروز .ما چه بدی کردیم که نباید یه امام جمعه با سوادی مثل یاسوج داسته باشیم

  8. داریوش گفت:

    به قول هاشمی آسیاب به نوبت

  9. ناشناس گفت:

    متحجرین خودسر بیشترین خون دل را به امام خمینی وارد کردند‌ و هیچ‌گاه دست از عناد و کینه توزی با یاران واقعی امام‌ برنداشتند. خدایا شمه ای از مهر و‌ رحمت بیکرانت بر این دل های تاریک بتابان تا از ضلالت و‌ گمراهی بی حد و حصر خود نجات یابند.

  10. ناشناس گفت:

    مرگ بر هر کی این شعار رو داد.واقعاً متاسفم .هیشکی هاشمی نمیشه

دیدگاه شما