جمعه 7 دی 1397 - 21:14

اولین مرکز تخصصی خدمات ناباروری کهگیلویه و بویراحمد در گچساران افتتاح شد

نخستین مرکز فوق تخصصی خدمات ناباروری کهگیلویه و بویراحمد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گچساران به بهره برداری رسید.

به گزارش بویرنیوز، اورنگ ایلامی درآئین افتتاح نخستین مرکز فوق تخصصی خدمات ناباروری در گچساران افزود: در کهگیلویه و بویراحمد مرکز درمان ناباروری وجود نداشت و احداث این مرکز یک امر مهم و ضروری بود.

وی بیان کرد: نخستین مرکز فوق تخصصی خدمات ناباروری کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: جهت احداث و تجهیز این مرکز بیش از 40 میلیارد ریال هزینه شده است.

ایلامی عنوان کرد: این مرکز با زیربنای 300 مترمربع در طبقه اول مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان بی بی حکیمه(س) دوگنبدان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: مرکز فوق تخصصی خدمات ناباروری ارائه دهنده خدمات کامل ناباروری به زوج های کهگیلویه و بویراحمد  و دیگر استان های همجوار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: در این مرکز فوق تخصصی ناباروری خدمات درمانی و دارویی لازم به زوج های نابارور برای بارداری و صاحب فرزند شدن ارائه خواهد شد.

بر پایه این گزارش، نخستین مرکز فوق تخصصی خدمات ناباروری کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ونماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در گچساران به بهره برداری رسید.isna

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=295383
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هم استانی گفت:

    خدمت جناب دکتر ایلامی و مردم محروم وشریف استان عرض کنم که چه فرقی می کند اگه ده مرکز ناباروری افتتاح گردد اما دکتر های نازایی وناباروری که در استان مشغول فعالیت هستند نتوانند مراتب درمان را یکی یکی وبه موقع حل نمایند. واگه این روند بخواهد همین طور طی شود چه بهتر که برای جلوگیری از هزینه سرسام آور درمان وداروهای نا باروری و بی ارزش ایرانی ونایاب وباارزش خارجی که حتما در استان یافت نمیشود هزینه نکنند ودوباره سراز دیار غربت به سمت یزد روی بیاورند (هر چند که مسئولین دلسوز استانی در استان واستانهای همجوار در واحد راه وترابری هیچ کاری برای جاده یزد نکردند)زیراازآنجا که خود گرفتار این مشکل بوده و به علت نبود امکانات سر از این مشکل در می آورم وناچارا به استان یزد مهاجرت نمودم چند نکنه را یاداور می شوم
    1-هزینه های درمان بالا وطی یک یا چند جلسه حل نمی شود وباید مدت درمان ومراتب آن طی گردد.
    2-این درمان نیاز به دکترهای با انگیزه وباتجربه دارد که هدف آن پول نباشد وگره گشای مشکلات درمانی وخانوادگی که برای این زوجها پیش می آیدمی باشد.
    3-گرچه این مرکز افتتاح شده اما ایا به فکر تامین دارو وبیمه این نوع داروهستید .
    4- دوستان توجه کنند که نبود یک دکتر دلسوز وبا تجربه می تواند مشکلات شما را در روند درمان بد تر نماید همان طوری که خود این تجربه را در گچساران و یاسوج به علت نبود تجربه علمی پزشکان تجربه نمودم
    در پایان برای مسئولانی که در این حیطه دلسوزانه قدم برمیدارند تشکر می کنم

دیدگاه شما