دوشنبه 3 دی 1397 - 10:54

شبکه دنا نباید تنها رسانه ساز و دهل باشد

حمید گنجایش

⛔️ شبکه دنا نباید تنها رسانه ساز و دهل باشد

✍ یادداشت مخاطبین بویرنیوز، حمید گنجایش؛ نویسنده و پژوهشگر رسانه

رهبر انقلاب در نشستی که در سال 1387 با اصحاب رسانه کشورمان داشتند چهار تکلیف و وظیفه حیاتی را برای رسانه ها بر شمردند. دین، اخلاق، امید و آگاهی، چهار وظیفه و رسالت اصلی بود که رهبر انقلاب به آن اشاره داشتند.

اما علیرغم اهمیت این چهار بعد حیاتی و رسالت حقیقی برای رسانه ها، شبکه استانی دنا نتوانسته است به این وظایف راهبردی آن چنان که باید و شاید جامه عمل بپوشد.

ضعف مدیریتی بخصوص در زمان مدیریت آقای افشارنیا بر شبکه دنا که انتخاب ایشان بر شبکه دنا یک اشتباه بزرگی بود که انجام شد، ضعف اساسی در معاونت پژوهشی شبکه دنا و نبود نویسندگان و پژوهشگران توانمند رسانه ای در این شبکه، سطح پایین دانش و آگاهی مجریان شبکه دنا، سیاسی کاری و قبیله گرایی سیاسی و قوم در شبکه دنا، و از همه مهمتر تولید برنامه های بی محتوا دست به دست هم داده است تا شبکه دنا طی این چند سال بیشتر مخاطبان خود را از دهد و به یک رسانه کم مخاطب تبدیل شود.

بنابراین در این فضای جدید از رسانه های نوظهور گوناگون، اگر مدیر جدید رسانه دنا فکری به حال شبکه دنا نکند شبکه دنا برای همیشه از انتخاب مخاطبان خود کنار زده خواهد شد و برای همیشه دچار رخوت و سکون خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=295139
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. موسی گفت:

    به غیرساز دهل چیزی بلد نیستند

دیدگاه شما