شنبه 1 دی 1397 - 22:57

چگونه می توان ماهانه ۴ میلیون یارانه به هر خانوار ایرانی پرداخت کرد؟/تاجگردون پاسخ داد!

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت:باید با پرداخت یارانه ۴ میلیون تومانی به هر خانواده ایرانی، قیمت واقعی کالاها را نیز بپذیریم.

به گزارش بویرنیوز، غلامرضا تاجگردون در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه سال های 81 و 82 رقمی تحت عنوان شفاف سازی انرژی در بودجه مرقوم می شد، گفت: این موضوع بهانه ای برای طرح هدفمندی یارانه ها طی سال های بعدی شد.

سرانه یارانه هر ایرانی اعم از نقدی و غیرنقدی 11 میلیون تومان در سال است

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احمدی نژاد در جامعه اعلام می کند که می توان به هر ایرانی مبلغ 900 هزار تومان یارانه پرداخت کرد، افزود: در حال حاضر سرانه یارانه هر ایرانی اعم از نقدی و غیرنقدی و پنهان 11 میلیون تومان در سال است، یعنی یک خانواده 5 نفره در سال 55 میلیون تومان یارانه دریافت می کند که اگر به این موضوع با نسخه احمدی نژاد نگریسته شود، می توان گفت که آب، برق و گاز آزاد شود و به هر خانواده ایرانی ماهانه 4 میلیون تومان یارانه پرداخت شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با پرداخت یارانه 4 میلیون تومانی به هر خانواده ایرانی باید واقعیت قیمت کالاها را پذیرفت، ادامه داد: هر کارت ملی که در حال حاضر به مردم ارائه می شود، متناسب با آن یارانه پرداخت می شود که اگر این ارقام محاسبه شود، می توان ماهانه 4 میلیون تومان به هر خانواده ایرانی یارانه پرداخت کرد.

اگر صد هزار میلیارد تومان تنخواه داشتم، به هر خانواده ایرانی ماهانه 4 میلیون تومان یارانه پرداخت می کردم

وی با اشاره به طرح پیشنهادی درباره یارانه ها، اظهار داشت: اگر بنده مسئول بودم و یکصد هزار میلیارد تومان تنخواه داشتم، به هر خانواده ایرانی 4 میلیون تومان یارانه پرداخت کرده و به مرور طی 12 ماه قیمت تمامی کالاها را آزاد می کردم که مردم نیز تحت فشار قرار نمی گرفتند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم می توانستند به مرور خود را با آزادسازی قیمت ها تطبیق دهند، چرا که در حال حاضر مشکل این بوده که پول نمی چرخد و ارزش چرخیدن ندارد./

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=295052
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    😂😏😏

  2. ناشناس گفت:

    هرکارراه حلی داره .یارانه بابت انرژی برق +گاز ونان و(بنزین )هست .کاری که با کارت بنزین حل شدفقط وجه یارانه رابه کارت ملی افراد واریز کنند وفقط از طریق پایانه های مرتبط با اداره برق ،اداره گاز ونانوایی ها قابل برداشت باشه وقرار نیست پول رالمس کرد چراکه باعث تورم میشه در واقع یارانه را باید هوشمند(از طریق کارت وسامانه) هزینه کرد.

  3. پو پو لیسم گفت:

    جناب عالی و آقای زنگنه و چند تا از دوستانتون همیشه میگید روز پرداخت یارانه روز مصیبت است و همین ۴۵ هزار تومان را هم قراره بدید به استاندار و قراره سه دهک را کاملا در مرحله اول حذف کنید و بقیه را هم با هم خرج حلقه بنوشکه کنید فکر میکنید مردم اینقدر از اوضاع مملکت بی خبرند

  4. ناشناس گفت:

    پس می شود داد و بیشتر از اینها داد و چرا نمی دهند؟

  5. کاظم گفت:

    اول سال آقای برنامه ریز ومتخصص به حقوق کارمند فلک زده مبلغ ناچیزی اضافه می کنید ولی اجناس روز به روز گران می شود خدایی رها کنید

دیدگاه شما