سه شنبه 27 آذر 1397 - 23:25

واکنش مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری یاسوج به خبر گران فروشی شیر توسط بنیاد مستضعفان!

شرکت کشاورزی و دامپروری یاسوج  جزو شرکت های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان کشور است که البته به صورت شخصیت حقوقی خاص در کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده و مستقل فعالیت می کند.

به گزارش بویرنیوز، رئیس مجمع امور صنفی یاسوج در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با اتهام زنی به بنیاد مستضعفان در خصوص گرانی شیر گفت: قیمت شیر در سراسر کشور هر کیلو 2هزار تومان است اما گاوداری متعلق به بنیاد مستضعفان هر کیلو شیر را 2 هزار و 300 تومان به تولیدی ها می فروشد.(از اینجا بخوانید)

شفیعی در واکنش به این اظهارات به بویرنیوز گفت: شرکت کشاورزی و دامپروری یاسوج در سال 74 مطالعات آن آغاز شد و در سال 80 فعالیت تولیدی اش را در استان با هدف اشتغالزایی و توسعه مناطق محروم شروع کرده است.

مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری یاسوج گفت: این شرکت در راستای کمک به توسعه کشاورزی، دامپروری و معیشت مردم در یاسوج فعالیتش را شروع کرده، در سال های اخیر با وجود مشکلات عدیده اقتصادی و گران شدن هزینه های تولید خصوصاً در صنعت دامپروری، اما شرکت ما برای خدمات رسانی و حفظ اشتغال زایی پای کار مانده است.

وی از تلاش این مجموعه برای کمک به اشتغالزایی در استان کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد گفت و افزود: این شرکت هم اکنون 70 نیروی مستقیم و قریب به 1000 نفر نیروی غیر مستقیم را تحت پوشش خدمات خود دارد.

شفیعی ضمن بیان اینکه شیر تولیدی این شرکت را میتوان با کیفیت ترین شیر در جنوب کشور دانست، افزود: شیرهای تولیدی این شرکت به واسطه کیفیت بسیار بالایی که دارد، عمدتاً باید برای فراوری و مصرف صنعتی اختصاص داده شود اما امسال برای اولین بار و برای کمک به سلامت چرخه غذایی و معیشت مردم، عرضه مستقیم برای مصرف بازار استان را هم پیش بینی و اجرایی کردیم.

مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری یاسوج ضمن بیان اینکه برخی اظهار نظرهای نسنجیده و نا آگانه موجبات دلسردی تولید کننده ها و تشویش اذهان عمومی مردم را فراهم میکند، اظهار داشت: شرکت ما شخصیت حقوقی خاص خود را دارد، درست است که سهامدار آن بنیاد مستضعفان است اما این شرکت به صورت مستقل فعالیت می کند و خودگردان است، هزینه ها نیز از محل فروش و فعالیت های خود شرکت تامین می شود، این نیست که ما دولتی باشیم و اگر با ضرر و زیانی روبرو شدیم از دولت بودجه و کمک زیان دریافت کنیم.

مهندس شفیعی خاطر نشان کرد: امروز تولید کردن در کشور مثل جهاد است، شرایط امروز به گونه ای است که مواد مصرفی حتی تا 70 درصد هم افزایش پیدا کرده است، از طرفی شیر تولیدی مجموعه کشاورزی و دامپروری یاسوج آنچنان با کیفیت و سالم است که 100 درصد قابلیت جذب صنعتی و استفاده از چرخه فرآوری را دارد، و قطعاً اگر مستقیم به بازار عرضه نشود حاشیه سود بیشتری هم خواهد داشت اما ما خدمت به مردم برایمان اولویت نخست است و عرضه مستقیم به مردم را همچنان خواهیم داشت.

به گزارش بویرنیوز، شرکت کشاورزي و دامپروري ياسوج در ياسوج کيلومتر 35 جاده یاسوج به اصفهان واقع شده است و یکی از بهترین و با کیفیت ترین شیرهای کشور را تولید می کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=294888
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما