دوشنبه 26 آذر 1397 - 11:13

زمان افتتاحیه مسابقات فوتسال جام شهر پاک یاسوج اعلام شد

چهارمین جلسه هماهنگی نخستین دوره مسابقات فوتسال جام شهر پاک با حضور روسای کمیته های برگزاری مسابقات در یاسوج برگزار شد.

به گزارش بویر نیوز، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یاسوج گفت: روز سه شنبه 27 آذر راس ساعت 9 صبح قرعه کشی این مسابقات برگزار می شود.

علی اکبری تبار افزود: قرعه کشی با حضور سرپرستان تیم ها و در محل نمازخانه ساختمان مرکزی شهرداری یاسوج واقع در بلوار امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از تعیین قرعه مسابقات مراسم افتتاحیه در سالن ورزشی پوریای ولی شهر یاسوج با حضور اعضای همه تیم ها و اجرای برنامه های ورزشی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

اکبری تبار زمان افتتاحیه مسابقات را ساعت 18 روز شنبه اول آذرماه اعلام کرد و گفت: برای افتتاحیه مسابقات از بازیکنان لیگ برتری استان دعوت بعمل می آید تا در جمع ورزشکاران حضور داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یاسوج تصریح کرد: این مسابقات با هدف ترویج ورزش و ایجاد شور نشاط میان جوانان و همچنین توسعه و تبلیغ شهر پاک و حمایت از کالای ایرانی مسابقات جام شهر پاک برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با این مسابقات برنامه های فرهنگی در راستای رسیدن به شهر پاک و کمک به ساخت محیطی بهتر برای زندگی اجرا خواهد شد تا تاثیر گذاری این مسابقات بیشتر باشد.

علی اکبری تبار با تقدیر از تلاش های اعضای کمیته برگزاری مسابقات، گفت: با هماهنگی های انجام شده و تلاش های اعضای کمیته برگزاری مسابقات امیدواریم شاهد برگزاری جام خوبی باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=294743
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما