جمعه 23 آذر 1397 - 18:30

معارضات و مشارکت مردم، 2 قفل برای خدمت جهادی در کهگیلویه و بویراحمد است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: معارضات مردمی و مشارکت پایین مردم، محدودیت‌های بزرگی سد راه خدمت جهادی به جامعه کشاورزی است.

به گزارش بویرنیوز، الیاس تاج‌الدینی عصر روز چهارشنبه، در نشستی با حضور نماینده مردم بویراحمد در مجلس، فرماندار بویراحمد و جمعی از مدیران بخش کشاورزی این استان افزود: بیشترین مراجعات و بیشترین دغدغه‌های مردم به مسئولان ارشد و نمایندگان مجلس، در حوزه کشاورزی است که ضرورت دارد این بخش در تصمیم‌گیری‌ها جدی‌تر دیده شود.

وی با بیان اینکه به حمایت‌های استاندار و پیگیری‌های نمایندگان مجلس برای پیشبرد اهداف بیش از گذشته نیاز داریم، اظهارکرد: جهت‌گیری ما، تکمیل طرح‌های کلان و تعریف طرح‌هایی جدیدی است که به کمک اعتبارات ملی آن‌ها را به بهره‌برداری برسانیم بنابراین به این حمایت‌ها و پیگیری‌ها نیاز داریم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای طرح‌های در دست اجرا در حوزه آب و خاک و اموراراضی(سنددار کردن اراضی) خاطرنشان کرد: واقعیت این است که گاها معارضات خود مردمی که ما می‌خواهیم برای آنها کار کنیم و همچنین روحیه ضعیف کار تیمی و مشارکت پایین مردم در اجرای این طرح‌ها یک محدودیت بزرگ برای مجموعه جهاد کشاورزی است.

تاج الدینی خطاب به همکارانش تصریح کرد: اگر دنبال کار جهادی و بسیجی هستید، کارها را از مدار قانون پیش ببرید و ترس و لرز از بازرسی را کنار بگذارید چرا اگر چنین فضایی حاکم شود هیچ کاری جلو نمی‌رود؛ از طرفی دستگاه‌های نظارتی نیز لازم است با واقع‌بینی در جهت خدمت به مردم، ضمن تکیه بر قانون‌مداری، موانع را از سر راه بردارند چرا که هدف همه ما در این نظام اسلامی باید یک هدف واحد باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا حمایت بسیار خوبی از حوزه کشاورزی دارند، اضافه کرد: در طر‌ح‌های کلان و اقدامات زیربنایی و مهم‌تر از این‌ها جذب اعتبارات ملی و افزایش سهم این استان از پول‌های متفرقه و اختیارات وزرا، مجمع نمایندگان این استان نقش مؤثری دارند و جای کار بسیار داریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=294549
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما