پنجشنبه 22 آذر 1397 - 8:22

یک اتفاق باورنکردنی در بندرعباس/بازداشت کودک ۹ ساله به جزم مزاحمت های اخلاقی برای یک زن!

به گزارش بویرنیوز ؛ رئیس‌پلیس فتای استان هرمزگان فضای مجازی را عامل رفتارهای هنجارشکن کودکان دانسته و از دستگیری متهم ۹ساله سایبری در استان خبر داد.

سرهنگ علی‌اصغر افتخاری، گفت: در پی مراجعه خانمی به پلیس فتا و اعلام شکایت وی مبنی بر اینکه  فردی ناشناس در شبکه اجتماعی واتساپ و تلگرام برای وی ایجاد مزاحمت کرده، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد متهم با ارسال مطالب ضد اخلاقی و درخواست تصاویر خصوصی از شاکی، سعی در ایجاد یک رابطه نامناسب با وی داشته است.

این مسئول انتظامی با‌ اشاره به اینکه متهم از هویت پدرش در فضای مجازی استفاده کرده، اظهار کرد: پس از اخذ مستندات و اظهارات شاکی، با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی متهم که پسربچه‌ای ۹ ساله بود در بندرعباس شناسایی شد.

رئیس‌پلیس فتای استان هرمزگان اضافه کرد: در بازجویی‌های اولیه متهم سعی می‌کرد با اظهارات ضدونقیض خود را بی‌گناه جلوه دهد ولی در مواجهه با مستندات و مدارک موجود نهایتاً به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=294520
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ایما بیشتر ۷۰۰۰ سال قدمت داریم ولی همی نسل بی آبرومو ایکنن.

  2. کاظم محمدیان بویراحمد گفت:

    متاسفانه مدیریت درخانواده هاضعیفه درمدارس تربیت صفرشده.دردانشگاه فرهنگ بویی ازاسلامی وایرانی نبرده.بچه 9ساله که هنوز نرو مادگیش مشخص نیست .

  3. ناشناس گفت:

    عجب . بزرگ بشه چی میشه این

  4. ناشناس گفت:

    تربیت خانوادگی خیلی مهمه اصلا شاید بزرگتر ها دست به چنین اقدامی زده باشد

  5. نجات.چ گفت:

    این مطالب رسانه ای نشودبهتراست

  6. کاظم محمدیان گفت:

    یه مثلی هست میگه عشق پیری گربجنبدسربه رسپاهی نهد اون برای 90به بالاست حالاعشق کودکی گربجنبدسربه چه راهی می نهد این هم مثل این.عشق کودکی گربجنبدسربه اقبال لنگی نهد

  7. محمد گفت:

    من فکر کنم مجرم همان پدرش بوده ، فکر کرده پسرش به علت سن کم تبرئه میشه انداخته گردن بچه …

دیدگاه شما