چهارشنبه 21 آذر 1397 - 21:28

آمریکا: بررسی اخراج بستگان مقامات ایران از خاک آمریکا

به گفته “برایان هوک”، اخراج بستگان مقامات ایرانی از خاک آمریکا در دست بررسی وزارت امور خارجه آمریکاست.

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرده موضوع اخراج بستگان مقامات ایرانی از خاک آمریکا در دست بررسی این وزارت خانه است.

به گزارش بویرنیوز، “برایان هوک” مسئول هماهنگ کننده امور ایران در وزارت امور خارجه آمریکا در یک پیام ویدئویی این موضوع را مطرح کرده است.

او در این ویدئو گفت: “بسیاری پرسیده‌اند چرا ایالات متحده ویزای بستگان مقامات جمهوری اسلامی ایران را که در آمریکا زندگی می‌کنند، باطل و آنان را اخراج نمی‌کند؟”

هوک سپس در پاسخ گفته است:” می‌توانم بگویم که ما در این زمینه مشغول کار هستیم … در حالی‌که من نمی‌توانم در باره پرونده فردی اشخاص یا مسایل سیاست داخلی‌مان صحبت کم اما می‌توانم اطمینان بدهم که ما تمامی گزینه‌ها را برای تحت فشار قرار دادن مقامات جمهوری اسلامی در دست بررسی داریم تا آنان را وادار به تغییر رفتارشان کنیم”.

او افزود: “در حالی که مقامات حکومت ایران شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، خانواده‌هایشان را عازم به اصطلاح ‘شیطان بزرگ ‘ می‌کنند تا در این کشور زندگی و تحصیل کنند و منابع مردم ایران را برای این منظور به کار می‌برند”.

قبلا رسانه های آمریکایی از زندگی، کار و تحصیل شماری از فرزندان و بستگان مقامات ارشد ایران در آمریکا گزارش هایی را منتشر کرده بودند.

پیش از این هم شماری از خانواده های قربانیان حملات علیه نظامیان آمریکایی در خاورمیانه، خواستار اخراج وابستگان به مقامات ایرانی از آمریکا شده بودند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=294500
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما