سه شنبه 20 آذر 1397 - 16:50

خروج دام زنده از کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای کنترل قیمت‌ها از خروج دام استان تا زمان تامین کامل نیاز استان جلوگیری شود.

به گزارش بویرنیوز، علی محمد احمدی در بازدید سرزده از سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میزخدمت رفع تکلیفی، میزخدمت نیست، اظهار داشت: این موضوع در برخی موارد آنگونه که انتظار بوده نیست و در ظاهر رفع تکلیف است.

وی با اشاره به اینکه صنعت و معدن محورهای کاری زیادی دارد، عنوان کرد: در صورتی کارشناس توانمند در میزخدمت مستقر شود، دیگر نیازی نیست مردم این همه طبقات را بالا و پایین بروند و مدت زمان زیادی معطل دریافت جواب باشند.

احمدی تصریح کرد: میزخدمت‌ها باید به سمت الکترونیکی شدن حرکت کنند و افراد چالاک، آگاه به فرایندها در کنار اپراتورها و فنی و آگاه به سیستم و حوزه نرم افزاری قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه باید اصلاح ساختار انجام گیرد و سیستم‌ها مکانیزه و دیجیتال شده و به سمت عدم حضور فیزیکی حرکت کند، بیان کرد: دستگاه صنعت و معدن ارباب رجوع زیادی دارد و با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید چالاکی و حرکت بهتری نسبت به دستگاه های دیگر داشته باشد.

احمدی خاطرنشان کرد: مقرر شد که در میزخدمت‌ها یک کارشناس آگاه نسبت به ثبت اطلاعات اقدام کند و مسیر انتقال فرایند به مدیر هدف نیز عملیاتی شود.

وی همچنین با تاکید بر کنترل بازار و قیمت‌ها، ادامه داد: در حوزه قیمت گوشت قرمز مبنای قیمت گذاری باید میدان دام باشد و در راستای کنترل قیمت‌ها از خروج دام استان تا زمان تامین کامل نیاز استان جلوگیری شود.
احمدی با بیان اینکه سازمان پشتیبانی دام متولی عرضه است، اظهار داشت: باید قیمت گذاری‌ها اصولی و کنترل بازار نیز به شکل مناسب عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه دامی که تولید استان بوده و مسافت کمی را برای عرضه پیموده، نباید به قیمت تهران و اصفهان عرضه شود، خاطرنشان کرد: در صورتی ما تامین کامل نداشتیم و از بیرون استان نسبت به تامین گوشت اقدام کردیم، قیمت مبدأ،  حمل و سود مجاز مشخص بوده که باید آنالیز قیمت در این بخش انجام شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: باید تا زمانی که مصرف استان در حوزه گوشت متعادل نشده از خروج دام جلوگیری شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=294403
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما