یکشنبه 18 آذر 1397 - 22:43

اعتراض تاجگردون به تصمیم دولت مبنی بر افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،گفت:افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال آینده با کاهش ارزش پول ملی تناسبی ندارد.

به گزارش بویرنیوز، غلامرضا تاجگردون درباره تصمیم دولت مبنی برای افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان در لایحه بودجه سال 98گفت:افزایش 20درصدی حقوق در سال آتی با میزان کاهش ارزش پول ملی تناسبی ندارد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، افزود:افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان در سال آینده علاوه بر اینکه با کاهش ارزش پولی متناسب نیست با نرخ تورم نیز منطبق نیست.

افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان با میزان تورم سازگاری ندارد

نماینده مردم گچساران و باشت در شورای اسلامی، یادآور شد:دولت با توجه به منابع مالی در اختیار و مقتضیات افزایش 20درصدی حقوق کارمندان را در نظر گرفته است که البته باید لایحه بودجه سال98 بصورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد./خانه ملت

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=294341
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. از یاسوج گفت:

    تو جیبت پره کارمندل بیچاره غیره از خدا هیچکس را ندارن

  2. نورعلی خادمی گفت:

    درصورتیکه روزانه اجناس گران تر میشود ۲۰ درصد معنی ندارد.گرانی رامهار کنید .ازدواج ، اشتغالو وام مسکن تعطیل شده .جوانان رادر یابید.

  3. شرمت الله گفت:

    خدا پدر شو بیامرزه

  4. بیدک گفت:

    مرد عمل خودت هستی بس خدوندا ار عمر بکاه بر عمر (تاج گردون )بیفزا

  5. پایدار گفت:

    ار راسیگی هموسو من مجلس کاری بکردی نه الان برا خودنمایی

  6. ناشناس گفت:

    صبر کن.

  7. شهروند گفت:

    خانه ازپای بست ویران است.

  8. ناشناس گفت:

    ی نماینده

  9. ناشناس گفت:

    این همش کارش رفتارهای پوپولیستیه گپ مفت

  10. حمیدرضا گفت:

    اگه تا الان فکر میکردم آقای تاجگردون به فکر مردم اشتباه میکردم .متاسفم برای نماینده ای که به فکر مردم و اقشار ضعیف نیست.کاش به جای این بحث ,سکوت می کردید و خود را کوچک نمی کردید.

  11. فرهاد گفت:

    کسی که ماشین BMW یک و نیم میلیاردی سوار میشه چه خبر داره از کارمند و کارگر بدبخت. چه خبر داره از کارکنان بیچاره که حقوقشون ظرف 4-5 روز اول برج تموم میشه و بقیه ماه رو باید بی پول سپری کنند.

  12. 20درصد=چندرغاز گفت:

    .کم سنگ اندازی کن فکر نمی کنی اون دنیایی هم هست که باید جوابگو باشی . فکر می کنی کارمندها هم مثل خودت در رفاه کامل هستند مگه الان ارزش پول ملی ما کم نشده .کاهش ارزش پول ملی کاری به این چندرغاز نداره .اگربعضی از مسئولین از زیاده خواهی و دست درازی به بیت المال دست برمی داشتند الان وضع زندگی ماکارمندان این نبود. سال 89 یارانه 45000 بود و پراید 7 میلیون ولی الان پراید 40 میلیون و یارانه همون 45000 تومان می باشد به نظر شما با عقل جور در می آید چرا در این مورد اظهار نظر نمی کنی دکتر اقتصاد دان مملکت…بویرنیوز خواهشا تایید کن

  13. غلامحسین مرعشی نژاد گفت:

    با سلام
    کارمندان بیچاره باعث تورم و کاهش ارزش پول ملی می شوند یا دزدان هزاران میلیاردی یا بی برنامه و حیف و میل شدن های بیت المال . همیشه در ایران به بخش زیادی از کارمندان ظلم می شود . چون همان پولی را که دولت به آنها می دهد از روشهای دیگر مثل آب – برق – گاز – تلفن -هزینه تحصیل و موارد زیادی دیگر دوباره می گیرد .البته در کارمند بودن هم بی عدالتی و بی نظمی زیادی در دریافت حقوق و مزایا می باشد .

  14. ناشناس گفت:

    شخص جنابعالی با طرح مسخره افزایشات پلکانی گند زدی به حقوق کارمندای یه مملکت آقای تاجگردون!!

  15. روستایی گفت:

    گپ مفت نزن اگه راست میگی عمل کن

  16. علی رضا گفت:

    کم پر خور وکم خالی نیاره.

  17. هموطن گفت:

    مگر بجز کارمندان دولت بقیه توی این مملکت آدم نیستند.
    آقا بخش خصوصی اعم از کارگر ،مغازه دار و بقیه نابود شدن چرا یکی بفکر نیست
    کارمندان دولت حداقل شغل دارن و سر ماه کم یا زیاد حقوق میگیرند . بقیه چی؟
    اشکال کار اینه که توی این مملکت کارمندان دولت تصمیم میگیرند
    95 درصد مردم که از فرط بیکاری نون شب ندارن کارمند نیستند.
    چرا کسی بفکر اوتا نیست؟

  18. ناشناس گفت:

    دست خدا صدا ندارد،کارمندان دولت دارن نابود میشوند،۲۰درصد برای قشر فقیر حقوق نگیر ظلم مضاعف هست.به داد کارمندان برسید.ای کسانی که زیر پا نگاه نمیکنید

  19. از ماست که بر ماست گفت:

    این مردم هر چه بر سرشون بیاد حقشونه لیاقت این ملت همینه که گرانی پشت گرانی ولی برای کارمند و کارگر و بیکاران روبه افزون پولی نباشه ولی برای خودشون میلیارد ها دلار به جیب بزنن .

  20. ناشناس گفت:

    آغا ودرصد ومرصد گذشته
    نوش دارو بعد مرگ سهراب فایده نداره
    آخ وبخت عسکر

  21. صنعت ،معدن وتجارت گفت:

    آقای دکتر تاجگردون سلام:
    چند بار از نزدیک خدمتتان رسیدیم وحتی بصورت مکتوب مشکلات مالی مزارت عریض وطویل صتنعت ،معدن وتجارت را خدمتت عرض کردیم.
    بالغ بر 45 درصد بار اداری (تولید – تجارت – معدن – اصناف وبازار ) بر دوش این وزارتخانه است .
    تا بحال یک وزیر که به فکر پرسنل باشد ودرد پرسنل را لمس کند ندیدیدیم.همش فقط کار میخواند .(ادغام کار اشتباهی بوده ویکی از مهمترین دلایل پایین بودن حقوق ومزایای پرسنلی همین است)
    انتظار است حالا که افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان با میزان تورم سازگاری ندارد وخوب هم کارمند را درک مینمایید، این موضوع را هم در کمیسیونها وحتی صحن علنی مجلس به صورت شفاف وآشکار اعلام فرمایید.
    آقای دکتر حقوق شرکتهای بزرگ تحت حمایت وزارت صنعت معدن قابل قیاس با کارمندان این وزارتخانه نیست.البته درتهران باز هم خیلی بهتره از استانهاست.
    به هرکس مراجعه میکنیم تا الان پاسخکو نبود.از شما بازهم انتظار داریم این موضوع را برای رضای خدا ورضای بندگانش پیگیری نمایید .دعای همه مابدرقه راهتتان است.

  22. ناشناس گفت:

    دکتر عزیز ضمن عرض سلام وآرزوی سلامتی عاجل وکامل حضرتعالی محبت فرمایید مسئله بیمه تکمیلی جانبازان شاغل را که حضرت نوبخت خراب وپا در هواش کرده پیگیری بفرمایید آقای نوبخت این قشر را جنایت کار جنگی میداند

  23. عباسی ابدهگاه گفت:

    دکتر اقتصادان است میداند که اعتراض کرده با افزایش ۲۰درصدی فقط ارزش پول ملی کاسته میشود

  24. فرشید گفت:

    اگه برا شما 50 درصد باشه همخونی داره با بودجه اره؟

  25. صنعت ،معدن وتجارت گفت:

    مدیریت محترم بویرنیوز :
    سلام .خداقوت .چراکامنت ما را درج نکردی .انتظار است تفاوت در کامنتها قائل نشوی .کامنتت اینجانب دفاع از حقوق پرسنلی است ورسالت شما کار خبری .ممنونم درج شود

دیدگاه شما