یکشنبه 18 آذر 1397 - 21:59

واکنش رئیس کل دادگستری به تعلیق حکم انفصال برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد/از افشای ماجرای ابوقداره تا استخدام‌های فله‌ای

نشست دانشجویان دانشگاه یاسوج به مناسبت روز دانشجو با حضور حجت‌الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن آمفی تئاتر شهید چمران این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این که شما سرمایه‌ها و چشم این نظام هستید گفت: هر کدام شما سفیری باشید برای افزایش آگاهی این انقلاب و انتقاد و ایرادتی که به ما دارید انکعاس بدهید.

حجت الاسلام مزارعی گفت: تکلیف و رسالت بنده اقتضا می‌کند جلوی هر مفسده‌ای ایستاده و برخورد کنم زیرا مبارزه با مفسده اژدهای هفت سر است.

وی بیان کرد: در بین خودمان نقادی کنیم اما دوستانه نه تخریبی، مفاسد را مطرح کنید آنجا که باید برخورد قضایی شود ورود پیدا می‌کنیم.

مزارعی در مورد برخی از مسائل استان هم گفت: استخدام‌های فله‌ای و به تعبیر ما استخدام‌های بدون ضابطه در استان تحت تعقیب قرار گرفتند و در نحوه واگذاری زمین‌ها و این که 40 نفر نیرو بکار گرفته و چند نفر از فامیل‌های مدیر بوده که باید نسبت به آن حساس باشیم.

وی در خصوص وضعیت خودش نیز گفت: اگر روزی از استان بروم اگر به اندازه یک قلم زیادتر بردم، خیانت کرده‌ام اگر بررسی کنید که یکی از فرزندان و هم طایفه‌ای من استخدام شده خائن هستم لذا آن کسی که حقش است باید بیاید نه آن کسی که مزارعی را دارد.

مقام ارشد قضایی استان در خصوص رأی اول شعبه تجدید نظر در خصوص انفصال خدمت برخی مدیران هم گفت: بینی و بین الله سر سوزن در کار قاضی دخالت نمی‌کنم و هدف از مجازات بازدارندگی از جرم است، بالاخره قضات مربوطه اینگونه صلاح دیدند که حکم انفصال از خدمت تعلیق داده شود.

مزارعی به این کرد: تعلیق انفصال مثل شمشیری بالاست و وقتی مشکل دیگری پیش بیاید این شمشیر پایین می‌آید و علاوه بر مجازات قبلی جدیداً هم مجازات می‌شود.

وی با بیان این که بی اطلاع از هیچ جا نیستیم گفت: بحث مسائل قومی باعث شده که اطلاعات دیرتر به ما برسد و قطعاً جلوی استخدام‌های بدون ضابطه را می‌گیریم و سازمان بازرسی پای کار است.
وی در خصوص مشکلات پتروشیمی هم گفت: از هر گونه سرمایه گذاری در استان حمایت می‌کنیم چرخ هیچ کارخانه‌ای نباید بایستد اما باید ضابطه‌مند و در چارچوب قانون باشد.

مزارعی به 17 بند مشکل دار بودن پتروشیمی اشاره کرد و گفت: سن و سال ما برای قهرمان معرفی کردن خودمان گذشته است.

وی گفت: علی رغم میل باطنی به استان کهگیلویه و بویراحمد آمدم، در فارس پست کمتری از اینجا نداشتم در کنار خانواده هم بودم، خوشحالی من از اینست که اینجا و در میان شما جوانان حضور دارم، و تکالیفی بر عهده دارم و با تمام جان به نظام اسلامی خدمت می کنم، هر جا خلافی کردم آن را فریاد بزنید.

من نه ابوقداره را می شناختم، و نه او را دیده بودم، اولین بار در یاسوج او را برای اولین بار دیدم، ایشان با فردی در یاسوج بر روی مسائل مشکلاتی داشتند که زهرا مزارعی وکیل ابوقداره شد، در تعزیرات حکومتی، دختر و پسرم هر دو وکیل هستند.

و به آنها گفتم حق ندارید در استان کهگیلویه و بویراحمد وکالت قبول کنید. و وقتی فهمیدم که آنها در تعزیزات حکومتی که ربطی به دادگستری هم نداشتند، پرونده ای برداشته اند با زهرا مزارعی تماس گرفتم و ایشان فوراً از این پرونده استعفا داد. اتفاقاً نتیجه پرونده هم به نفع طرف مقابل ابوقداره شد.

دلیل فیلتر سایت ها!

رئیس کل دادگستری در واکنش به چرایی فیلتر برخی سایت ها گفت: فیلتر کردن رسیدگی نیاز ندارد، بررسی و رسیدگی وظیفه هیئت نظارت است.

بکارگیری فرزندم دروغ است، خودرو که اشاره شده متعلق به دادگستری است اینها دروغ هستند، هر کس دید یکی از بستگان من در دادگستری استان استخدام شده و یا وکالتی دارد، آن را فریاد بزنید، من پژو مدل 83 دارم و هیچ خودروی غیر از این ندارم، این رسانه ها اقدام به نشر اکاذیب کردند، از طرفی فیلتر کردن در اختیار مدعی العموم است، بنده از این رسانه ها شکایت نکردم، این سایت ها بخاطر این مطالب بسته شد تا بعد که شکایت آنها بررسی شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=294308
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما