جمعه 16 آذر 1397 - 19:41

نان در کهگیلویه و بویراحمد گران شد/+قیمت های جدید

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد قیمت جدید انواع نان را در استان اعلام کرد.

به گزارش بویرنیوز، داریوش دیودیده در این باره اظهار داشت: قیمت نان بربری به لحاظ وزنی از 160 گرم به 180 گرم افزایش یافته و قیمت آن از 120 تومان به 180 تومان افزایش می‌یابد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین نان سنگک 550 گرمی به لحاظ وزنی به 600 گرم و قیمت آن از 550 تومان به 700 تومان افزایش می‌یابد و وزن نان تافتون باید از 210 گرم به220 گرم رسیده و نرخ آن از 180 تومان به 220 تومان افزایش یابد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با بیان اینکه در صورت افزایش نرخ نان، باید کیفیت و کمیت آن هم افزایش یابد، گفت: باید افزایش کیفیت نان همواره مورد توجه بوده و اینطور نباشد که با افزایش نرخ، کیفیت و کمیت بعد از مدتی فراموش و رها شود.

علی‌محمد احمدی افزود: دستگاه‌های متولی باید تضمین دهند که با افزایش نرخ انواع نان در استان به لحاظ کمیت و کیفیت هم شرایط فرق کند، بنابراین باید مدیریت این زنجیره را یک دستگاه برعهده بگیرد تا در هر شرایطی خودش جوابگو باشد.

به گزارش بویرنیوز، مردم می توانند هرگونه کم فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی و کیفی در تولید نان را به تعزیرات گزارش دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=294162
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هیس گفت:

    خدا لعنتتون کنه هزاران بار مردم که مث شما ریس و کارمند بلند پایه نیستن بتونن دوام بیارن

  2. لوداب گفت:

    خداراشکرآقای دیودیده پیداشد🤣

  3. ناشناس گفت:

    علی برکت اله

  4. نانوایی گفت:

    متاسفانه هیچ گونه نظارتی دریاسوج وجود نداره مثلا قیمت لبنیات هر مغازه داری هرطور بخواهد باقیمتی که خودش میخواد به مردم میده پس این نظارتی که میگیت کجا بود

  5. یوسفی گفت:

    با سلام و احترام خدمت همه مخاطبین بویر نیوز.
    اینکه نان قوت غالب مردم ایران هست شکی در آن نیست. و افزایش بی رویه قیمت آن هم غیر منطقی است.
    اما در این بین باید شرایط نانوا داران محترم را هم در نظر گرفت. اونها هم جزئی از این جامعه و شهر هستن. اونا هم با همه مشکلات گرونی و افزایش قیمت ها مواجه هستن. از طرفی نانوا دار که مسئول سیاست های غلط دولت ها نیست که هر دولتی اومده سفره مردم همونجور خالی مونده و حالا نونوا دار باید سفره مردم عزیزمون رو پر کنه. حق مردم ما حقیقتا خیلی بیشتر از اینهاست.
    صرفا انتقاد کردن دلیل روشنفکر بودن نیست. اینکه بعداز 5 سال قیمت نان رو افزایش دادن که اونهم زیر قیمت استانهای همجوار هستش حقیقا ظلم به نانوا دار این استان هست.
    همه کارمندای دولت خودشون سالانه حداقل 15 درصد افزایش حقوق دارن. ولی نوبت به نونوا دار که میرسه بعداز 5 سال انتظار دارن هم نون سالم و با پخت با کیفیت بخورن، و هم بدون افزایش قیمت. پس اینجاست که یه جای کار میلنگه…
    بازهم از تلاشهای اتحادیه نانوایان ممنونیم که پیگیر قضیه بودن. اگر چه دیر اقدام کردن اما باز هم از سازمان سمت استان کمال تشکر را داریم…

  6. ناشناس گفت:

    با این کارا مردم رو از نون خوردن میندازین الهی که خیر نبینید که حاضر نیستید ببینید مردم نون خالی میخورن….

  7. شهروند گفت:

    اندکی صبر سحر نزدیک است….

  8. کم فروشی از وزن چانه گفت:

    حرف شما منطقی است ولی بدبختی ما این است که نانوایی ها همه کم فروشی در چانه می کنند و الان هم با گران شدن نان مطمئنم که وزن چانه را افزایش نمی دهندو مشتری چطور باید بفهمد که وزن چانه چند گرم است که اگر از میزان تصویب شده کمتر بود برو و شکایتش را کند و قول 100 درصد می دهم که هیچ مسئولی هم آن را برعهده نمی گیرد که با نانوایی متخلف برخورد کند.

دیدگاه شما