چاپ این برگه

سخنگوی سپاه: تنبیه شدید در انتظار عوامل تروریستی چابهار

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رهگیری و تنبیه شدید آمران و مجریان حادثه تروریستی امروز در چابهار خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه در حاشیه همایش تبیین تاریخ ورامین انقلابی درباره عملیات تروریستی چابهار، اظهار داشت: گروهک های تروریستی عمدتا با سرویس های امنیتی بیگانه مانند کشور عربستان مرتبط هستند و همواره سعی دارند ناامنی هایی را در مناطق مرزی ما ایجاد کنند.

وی با تشریح حادثه امروز افزود: در این مورد نیز یک خودرو انتحاری تلاش کرد خود را به مقر نیروی انتظامی در چابهار وارد و تلفاتی ایجاد کند، اما قبل از این که اقدام خاصی انجام دهد به همت ماموران نیروی انتظامی هدف قرار گرفت.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: در اثر انفجار این خودرو تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

سردار شریف گفت: این حملات تروریستی پاسخ های کوبنده ای در پی دارد و علاوه بر تلفات میدانی که این افراد می دهند رهگیری و گروه های پشتیبان کننده آن ها نیز تنبیه می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تهدید های نظامی و غیر نظامی آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود: در اکثر مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی، پیچیده ترین طرح های نظامی و غیر نظامی آمریکا برضد مردم ایران شکست خورد و پاسخ ثابت و مداوم مردم، رهبر معظم و نیروهای مسلح ما این بود که ما قادریم از منافع، جغرافیای کشور و حامیان مان دفاع کنیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب پاسخ عینی به تهدیدات دشمن را برگزاری رزمایشهای سپاه وارتش دانست و گفت: مهمترین جنبه این رزمایش ها بازدارندگی بود تا دیگر شاهد تهدیدات دشمن نباشیم.

سردار شریف با بیان اینکه تهدیدات مختلف آمریکا فقط برای عربستان و رژیم صهیونیستی مصرف دارد افزود: مردم ما به اینگونه یاوه گویی ها عادت کرده اند با این وجود همه امکانات مورد نیاز برای پاسخ محکم به نیروهای متجاوز را داریم.