سه شنبه 13 آذر 1397 - 19:07

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: اجازه نمی‌دهم مدیران ناکارآمدی خود را با ترس از بازرسی و دیوان محاسبات توجیه کنند/جناب احمدی خوتان کجای ماجرا هستید؟!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی مدیران استانی کار نکردن خود را با این بهانه که از سازمان بازرسی و دیوان محاسبات ترس دارند، توجیه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیری که از کار کردن ترس دارد به جایی می‌فرستم تا اموزش جرات را فرا بگیرد، عنوان کرد: کار برای مردم، توسعه و رفع فقر و محرومیت ترس از دستگاه نظارتی ندارد و باید بپذیریم این مدیران با این بهانه می‌خواهند ناکارآمدی خود را توجیه کنند.

و اما خود استاندار باید چند موضوع را شفاف بیان کند:

اولاً استاندار خود باید بگوید تا چه حد حاضر است از مدیرانش دفاع کند، آیا وی حاضر است مسئولیت این موضوع را بپذیرد که مدیران برای کمک به توسعه استان و تسریع خدمات رسانی ها، برخی مواقع از قانون عدول کنند یا خبر؟

استاندار باید روشن کند تا چه میزان حاضر است از مدیرانش در قبال درخواست های نامتعارف نمایندگان دفاع کند، عمدتاً برخی پرونده های مدیران در نهایت به توقعات همین نمایندگان بر می گردد، دکتر احمدی باید بدون ابهام اعلام کند تا کجا می تواند از مدیرانش در قبال این خواسته ها دفاع کند.

استاندار باید برای زدودن ترس مدیرانش باید میدان دار حمایت از آنها باشد، چرا که بالاخره باید پذیرفت برخی مدیران از دستگاه های نظارتی واهمه دارند و حتی اقدامی که می تواند کمک به مردم رنج کشیده و تسریع توسعه این دیار عقب مانده را فراهم کند و لازمه اش نادیده گرفتن کوتاه مدت قانون است را هم انجام نمی دهند، قطعاً در اینجا حمایت خود استاندار بعنوان یک پشتوانه باید باشد تا مدیر نیز ترس نداشته باشد.

به گزارش بویرنیوز، استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از عقب مانده ترین استان های کشور است که وضع مطلوبی نه در اشتغال و نه در اقتصاد ندارد، توقع و انتظارات مردم نیز در استان به شدت بالاست، در برخی موارد مدیران مجبور به اقداماتی که بعضا سرپیچی از قانون به شمار می رود، می شوند که البته در نهایت برای خود این مردم و توسعه استان و البته جلوگیری از نارضایتی ها است، به نظر می رسد تنها در این موارد که منفعت عموم هست نباید آنچنان به مدیران سخت گرفت و لازم است در این موارد با حمایت از مدیران مردمی، زمینه تدوام حرکت های توسعه ای را فراهم آورد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=294021
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مطلع گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت کلیه مردم استان
    می خواهم این اعتماد را به همه بدهم که دستگاههای نظارتی همچون بازرسی و دیوان محاسبات از خیلی از مدیران استان دلسوزتر و خواهان پیشرفت استان هستند و این را هم بگویم که قوانین هیچ مانعی برای کارکردن مدیران نیستند و برای کارکردن مدیران قانون کم نداریم ، ایده ندارند ، خلاقیت ندارند ، سیاسی انتخاب شدند بهانه می آورند . بالاخص بحث سیاسی کاری ریشه این استان درآورد هرکسی بلند میشه یک دست کت وشلوار میپوشه میگه من روحانی را پیروز انتخابات کردم باید مدیران انتخاب کنم در حالی که نمیدونن مردم نقش اصلی را دارند نه یک مشت حراف سیاسی

  2. کارمند گفت:

    با سلام خدمت بویر نیوز الحق که حرف دل من را زدی در زمان آقای دکتر احمدی استاندار محترم من به عنوان رئیس یک مجموعه با کمک کارکنانم کار هایی در جهت توسعه انجام داده ام با صد درصد پیشرفت به بهره برداری رسیده اند ولی الان به عنوان متخلف از سوی سازمان بازرسی متهم هستیم و به دادگاه معرفی می شویم حال چه کسی از من حمایت می کند مدیر من ? یا مسئولین استان حاضر هستم کار های انجام شده را نیز مورد قضاوت مردم محترم و حوزه محترم بازرسی استانداری قرار گیرد

  3. فرهنگی گفت:

    اگر خودتان توانستید بدون اجازه نمایندگان مدیری را عزل و نصب نمایید مدیران استان هم راه شما را دنبال خواهند کرد

  4. رضا گفت:

    جالب اینه که مدیر خوب از نظر جناب استاندار مدیریه که آقای تاجگردون معرفی میکنه

  5. مادوان گفت:

    سلام جناب اقای احمدی اگه راست میگید تکلیف حریم جاده اصفهان مادوان را معلوم کنید ک سند با پروانه شهری هم روستایی صادر شده روی حریم 38 و بعضی از همکاران شما در استان داری و اداره راه دنبال اینن ک حریمو کمتر کنن به 22 ک هیچ گونه مدارکی هم ندارند لطفا پیگیری کنید ممنون

  6. قا گفت:

    والا غیر حرف پیک ایزنی قوت وت ساخته نیبو فقط ایتری بگی نون گرون کنید هیچ کار دیگی وت ساخته نیبو

  7. ناشناس گفت:

    اقای احمدی چرا با مدیران متخلف ومحکوم خودت برخورد نمیکنی

  8. علی گفت:

    مگر نهادهای نظارتی ،بجز باکسانیکه بیت المال حیف ومیل میکنن،به حقوق دیگران دست اندازی میکنن، کسانیکه با زدوبند تسهیلات بانکی کلان میگرن،،،و….. برخورد میکنه؟

  9. آرمان گفت:

    درکنار همه مشکلات موجود اعم از خرد و کلان یکی از مشکلات بزرگ استان و دستگاه های اجرایی دخالت منابع قدرت به خصوص نمایندگان مجلس در امور اجرایی به ویژه انتصاب مدیران است که نه از سر خیرخواهی و منفعت عمومی که از سر منفعت طلبی و کسب آرای انتخاباتی است و جناب احمدی خود نیز واقفند که بدون نظر و دخالت نمکایندگان کاری را انجام نمیدهند ویکی از کانون های نهفته فساد در دستگاه های اجرایی دخالت بی حد و حصر نمایندگان مجلس می باشد

دیدگاه شما