سه شنبه 13 آذر 1397 - 12:54

سامانه جدید بارشی فردا وارد کشور می شود

کارشناس سازمان هواشناسی پیش بینی کرد سامانه بارشی از روز چهارشنبه وارد کشور شود.

به گزارش بویرنیوز، امیرسرکرده در مصاحبه با صدا و سیما گفت: امروزو فردا در بیشتر نقاط کشور جوی آرام و پایدار را داریم . شهرهای صنعتی مثل تهران، کرج، اراک و اصفهان در این وضعیت جوی ، انباشت آلاینده ها را خواهند داشت که در این شرایط ناسالم هوا توصیه می شود کسانی که مشکل تنفسی دارند کمتر از منزل خارج شوند.

وی گفت: پیش بینی می شود این شرایط به تدریج بهبود پیدا کند چون توده سامانه بارشی در راه است و این سامانه از روز چهارشنبه وارد کشور می شود و ابتدا در استان های غربی شاهد بارش باران خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی ادامه داد​:​ استان هایی مانند آذربایجان غربی و شرقی، کردستان و کرمانشاه درگیر باران خواهند شد و این بارش ها در روز پنجشنبه نیز کل نیمه غربی کشور را در بر می گیرد.

سرکرده گفت: البته روز پنجشنبه استان هایی مانند ایلام، خوزستان، چهار محال و بختیاری ، کهگیلویه و بویراحمد،​ اصفهان، مرکزی و همدان و لرستان نیز به تدریج درگیر بارش خواهند شد.
وی افزود: به تدریج این بارش ها به دامنه های جنوبی البرز خواهد رسید و استان هایی مانند تهران، قزوین، زنجان و البرز را نیز در بر می گیرد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: همچنین پیش بینی می شود سواحل دریای خزر برای روز پنجشنبه و جمعه بارانی باشد و استان هایی مانند گیلان، مازندران و گلستان را شامل شود و این سامانه به تدریج به سمت شرق کشور حرکت می کند و کسانی که در شرق کشور هستند برای روز جمعه منتظر بارش باشند که این بارش ها به خراسان شمالی ، رضوی و جنوبی نیز خواهد رسید.

وی افزود: امروز آسمان تهران صاف و آفتابی است و دمای تهران پیش بینی می شود که در گرم ترین ساعات به حدود 15 درجه برسد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=294010
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. eee گفت:

    تا بیا مه ایخی نیا

  2. ناشناس گفت:

    شما هم باورمی کنید!!
    این حرف ها یه مشت شعارتوخالی گول زننده است وبس!
    حرافی ،حرافی حرافی…

دیدگاه شما