سه شنبه 13 آذر 1397 - 7:44

اعلام آمادگی بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد برای بهره‌برداری از پساب تصفیه خانه فاضلاب

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام آمادگی ورود بخش خصوصی برای بهره‌برداری از پساب تصفیه خانه فاضلاب گفت: بخش خصوصی استان آمادگی دارد که از روش‌های نوین در این زمینه استفاده کند.

وی با بیان اینکه برای تحقق هرچه بهتر این طرح باید مطالعات دقیق و کارشناسی صورت گیرد، افزود: فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها نیز در این زمینه موثر است.

شهردار یاسوج نیز در این نشست با اشاره به ضرورت بهره برداری از پساب تصفیه خانه فاضلاب افزود: در شریط کنونی و بروز کم آبی این ضرورت بیش از پیش احساس شده و باید در مورد کیفیت پساب دقت شود که مخاطرات زیست محیطی نداشته باشد.

نستهن مقدم با بیان اینکه آماده هرگونه همکاری با مسئولان و متولیان امر بویژه آبفای شهری هستیم، تصریح کرد: استفاده از مشاوران و کارشناسان ذی‌صلاح ضروری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب  روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم که منابعی مانند پساب تصفیه خانه هرچه بیشتر بهره برداری قرار گیرد، ادامه داد: استفاده مجدد  از آب‌های تجدید پذیر نقش بسزایی در کاهش اثرات خشکسالی دارد.

فیض الله پاسره یادآور شد: استفاده از منابع سرشاری مانند پساب  تصفیه خانه‌ها باید نهادینه شود و در این بین دستگاه‌های اجرایی باید  بیشتر ورود پیدا کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=293977
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما