یکشنبه 11 آذر 1397 - 7:58

پایانی بر حواشی تحولات شورای شهر یاسوج/مقدم شهردار می ماند

طبق گفته عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نباید منتظر اتفاق خاصی از جمله تغییر شهردار و سایر تحولات در بدنه شورای اسلای شهر یاسوج باشیم.

به گزارش بویرنیوز، فارس نوشت: با انتخاب اعضای این دوره شورای اسلامی شهر یاسوج از سوی مردم و با کاهش تعداد اعضا از 11 به 7 نفر همگان انتظار داشتند که اختلاف دیدگاه و نظر میان اعضای شورای شهر کمتر از دوره قبل باشد.

اما دیری نپایید و مشخص شد که شواری دوره چهارم بسیار متحدتر و منسجم‌تر از شورای دوره جدید بودند و معادله‌ها در شورای کنونی به مراتب پیچیده‌تر از همه ادوار گذشته شورای اسلامی شهر یاسوج است.

شاید یکی از دلایل اصلی که شورای اسلامی این دوره شهر یاسوج را تحت الشعاع خود قرار داد و موجب اختلاف‌نظر جدی و اساسی در شورا شد انتخاب و یا عدم انتخام جاوید شهردار سابق در دوره جدید بود.

برخی از اعضای شورا همچون اکبری و اکبری‌تبار که از دوره قبل در شورا حضور داشتند بر ماندن جاوید اصرار می‌کردند و از سوی دیگر برای متحد کردن برخی اعضای دیگر با خود از جمله احمدی‌کیش مجبور به انجام کار دیگری بودند.

به هر صورت شورای شهر یاسوج در نهایت با شناخت اقلیت و اکثریت کار خود را آغاز کرد و از همان ابتدا نگین‌تاجی، خوبانی و دهرابپور به کنج عزلت رفتند و این اکثریت بود که هم شهردار تعیین کرد و هم مناصب شورا از رئیس گرفته تا نایب رئیس و رؤسای کمیسیون‌های اثرگذار را میان خود تقسیم کردند.

اما ظرف چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر شکستن پیمان‌های قبلی به گوش رسید بدین گونه که اکثریت جدیدی در شورای شهر یاسوج شکل گرفته و اکبری و اکبری‌تبار از اعضای شورای شهر که بیشترین تاثیرگذاری را در شکل‌گیری ائتلاف داشتند به اقلیت رفته‌اند.

در همین خصوص یکی از اعضای شورای شهر یاسوج به خبرنگار ما گفت که وضعیت نه تنها تغییری نکرده بلکه آقایان به کارهای خود با شدت بیشتری ادامه می‌دهند و تغییری انجام نشده است.

بر پایه این گزارش، طبق گفته این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نباید منتظر اتفاق خاصی از جمله تغییر شهردار و سایر تحولات در بدنه شورای اسلای شهر یاسوج باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=293874
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما