چاپ این برگه

کنده کاری خیابان ها داد شهرداری یاسوج را هم درآورد/آغاز فاز جدید ترمیم معابر یاسوج

به گزارش بویرنیوز، محسن رضایی با اعلام این خبر بیان داشت: پس از بارندگی های اخیر 2 اکیپ از نیروهای عملیاتی شهرداری یاسوج در نقاط مختلف شهر به عملیات لکه گیری معابر و خیابان ها مشغول هستند.

رضایی تاکید کرد: طی عملیات هفته جاری قریب به یکهزار نقطه در معابر مختلف شهر یاسوج ترمیم و لکه گیری شده است و این عملیات تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد داشت.

مشکل قیر فعلا مرتفع شده است

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری یاسوج بیان کرد: مدتی بخاطر شرایط خاصی که در کشور وجود داشت با مشکل تامین قیر مواجه بودیم که با پیگیری های مکرر بالاخره توانستیم مقداری از قیر مورد نیاز را تامین کنیم و خوشبختانه این مشکل تا حدودی مرتفع شده است.

محسن رضایی ابراز داشت: برای آسفالت و روکش معابر نیز مناقصات از سوی شهرداری یاسوج برگزار شده است و در این حوزه نیز مجددا فعالیت خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: عمر معابر شهر یاسوج بالاست و فرسودگی های خیابان ها از سال های گذشته تاکنون یک معضل بوده که نیاز به توجه مسئولان استانی در زمینه تامین اعتبار دارد.

تخریب معابر شهر یاسوج از سوی دستگاه خدمات رسان

رضایی ادامه داد: بخش قابل توجهی از خرابی مربوط به شهرداری نیست و در حوزه کاری دستگاههای خدمات رسان است که باید نسبت به ترمیم آن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارش های رسمی بیش از 85 درصد از کنده کاری ها و چاله های خیابان های شهر یاسوج متعلق به دستگاه های خدمات رسان است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری تاکید کرد: علیرغم اینکه بخش زیادی از این خرابی ها در حوزه کار شهرداری نیست اما شهرداری یاسوج برای رفاه حال شهروندان نسبت به ترمیم خرابی ها اقدام می کند.

محسن رضایی در پایان گفت: در یکسال گذشته بیش از 20 هزار مورد لکه گیری و 100 هزار متر مربع آسفالت در شهر یاسوج صورت گرفته است