چاپ این برگه

مدیر امور اداری دانشگاه یاسوج منصوب شد

جلسه تقدیر و تجلیل از خدمات صادقانه و سی ساله ی مدیرامور اداری دانشگاه برگزارشد .

به گزارش بویرنیوز ، جلسه تقدیر و تجلیل از خدمات صادقانه و سی ساله ی آقای حشمت الله رحیمی مدیرامور اداری دانشگاه یاسوج با حضور هیات رئیسه و جمعی از مدیران و کارکنان حوزه اداری مالی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه جناب آقای دکتر عریان ریاست دانشگاه یاسوج طی سخنانی اظهار داشت : اگر جناب آقای رحیمی در طول 30 سال خدمت خود باری از دوش کسی برداشته ، برای پیشرفت مجموعه تلاش نموده و خدمات شایانی برای رشد و تعالی دانشگاه ارائه داده امروز بهترین روز زندگی اوست و باید به او تبریک گفت زیرا اندوخته ی خوبی را برای خود ذخیره کرده و تمام زحمات و مساعی خود را در این راه صرف کرده است .

وی همچنین اظهار داشت : ما مسلمان و شیعه هستیم و دارای اعتقادات خوب و متعالی هستیم و به فرهنگ متعالی بشری مانند ایثار ، کمک به همنوع ، صداقت ، حسن انجام وظیفه و… اعتقاد داریم و طبق آموزه های دینی و مذهبی، باید ملتزم باشیم در این شرایط چگونه است که جوامع غیر مسلمان از نظر دستاوردهای علمی جلوتر، پیشرفته تر و ثروتمندتر از ما هستند؟ با بررسی هایی که خودم انجام داده ام به نتیجه رسیدم که فرد محوری به جای جامعه محوری، توجه به ایل و طایفه به جای نگاه ملی و بی برنامه گی و روزمرگی به جای برنامه محوری به یک فرهنگ عمومی غلط تبدیل شده است .

رئیس دانشگاه یاسوج در همین خصوص بیان کرد : نحوه آموزش به فرزندان ما که یک سری مفروضات و محفوظات را فقط برای امتحان دادن فرا میگیرند و کاربرد بروز و ظهور در جامعه ندارند مشکل دیگری است که جامعه ما را به سوی عقب افتادگی می کشاند که متاسفانه به فرهنگی غلط تبدیل شده است ما باید رویکردها را تغییر بدهیم و این فرهنگ غالب را کناربزنیم تا به سوی رشد و توسعه همه جانبه و پایدار حرکت کنیم .یکی از راههای رسیدن به این فرهنگ سازی این است که همه با هم با تمام توان و ظرفیت تلاش کنیم و به زمان برای پایان وقت اداری نگاه نکنیم،  ما مصمم هستیم و اراده کرده ایم که با مشارکت و عزم جدی این دانشگاه را به رشد و تعالی برسانیم و از همه شما هم این توقع را دارم.

آقای دکتر احمد عریان اظهار داشت : امروز مایه ی خوشحالی است که یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج جز نیم درصد دانشمندان پراستنادجهان شده و مایه تعجب است که دانشگاه انوشیروانی در کسب این افتخارات دارای 3 عضو هیات علمی است ، این نشان می دهد که ما خوب عمل نکرده ایم و باید روش ها و فرآیندها اصلاح شوند .

رئیس دانشگاه یاسوج گفت : من برای این آمده ام که از همه تجربیات و اندوخته های اجرایی خود برای رشد و پیشرفت دانشگاه یاسوج استفاده کنم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

در ادامه آقای دکتر گودرزی معاون اداری و مالی دانشگاه طی سخنانی بیان کرد : آقای رحیمی که امروز به افتخار بازنشستگی نائل شده اند دارای سه ویزگی منحصر به فرد است حسن خلق ویژگی بارز ایشان بود .هر چه داشت گذاشت و با کمال صداقت، خدمت خود را با افتخار به پایان رسانید .

در ادامه جناب آقای دکتر نوری پور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و دکتر نیکدل معاونت فرهنگی ودانشجویی و جمعی از مدیران و مسئولین دانشگاه یاسوج با ذکر ویژگی ها و برجستگی های شخصیتی و اجرایی آقای حشمت الله رحیمی از زحمات ایشان تجلیل و سپاسگزاری کردند .

در پایان آقای حشمت الله رحیمی از همه همکاران به ویژه ریاست دانشگاه که برای اولین بار دستور اجرای این برنامه را صادر نموده اند قدردانی کرد و اظهار داشت : امیدوارم اینگونه برنامه ها در آینده ادامه داشته باشد. همچنین آقای دکتر مصطفی احمد وند از حسن اعتماد ریاست دانشگاه و استقبال همکاران برای تصدی مسئولیت جدید خود قدردانی و سپاسگزاری نمودند .

در پایان ریاست دانشگاه با اهداء لوح سپاس از زحمات آقای رحیمی قدردانی کرد