چهارشنبه 7 آذر 1397 - 19:05

رونمایی از یک طرح نوین شهری در مرکز کهگیلویه و بویراحمد/مردم همکاری کنند

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری یاسوج گفت: در دوره جدید مدیریت شهری گام های اساسی برای کاهش ترافیک شهری و ایمن سازی معابر برداشته شده است.

به گزارش بویرنیوز، سجاد بهرامی با اعلام این مطلب بیان داشت: ترافیک امروز یکی از معضلات شهر یاسوج است که در همین راستا با ایجاد معاونت ترافیک، اقدام برای راه اندازی سامانه پایش تصویری و همچنین تدوین طرح جامع ترافیکی در دستور کار قرار گرفته است.

بهرامی ادامه داد: مطالعات جامع حمل و نقل ترافیک شهر یاسوج توسط مشاور روهروان عمران آغاز شده است.

معاون شهردار یاسوج تصریح کرد: این طرح در ۶ فصل تدوین خواهد شد که هم اکنون بخش هایی از آن به اتمام رسیده است.

وی گفت: در این طرح ساماندهی ایستگاههای اتوبوس، تاکسی و ساماندهی حمل و نقل عمومی شهر و همچنین پارک سوارها و پایانه برون شهری بصورت ویژه دیده شده است.

سجاد بهرامی تاکید کرد: امکان سنجی تقاطع های غیرهمسطح و اصلاح هندسی میادین و شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز از دیگر مزایای مهم این طرح است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یاسوج با بیان اینکه آماربرداری هم اکنون صورت می پذیرد و با پایان آماربرداری این طرح آماده خواهد شد، از شهروندان خواست با ماموران آماربرداری همکاری کنند.

بهرامی بیان کرد: هدف از طرح جامع مطالعات حمل و نقل و ترافیک، تعیین راهکارهای بلند مدت برای معضلات ترافیک شهری است.

وی با تاکید بر اینکه هدف از آماربرداری سفر خانوار تعیین مشکلات ترافیک شهری و ارائه راهکارهاست، تصریح کرد: شهروندان محترم می توانند با همکاری با ماموران آماربرداری مطالعات جامع، ما را در کاهش معضلات ترافیک شهری یاری نمایند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=293735
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما