چاپ این برگه

دعوای ژن خوب ها اوج گرفت!

به گزارش بویرنیوز؛ «جواد امام»، فعال اصلاح‌طلب، رئیس بنیاد باران و از نزدیکان لیدر اصلاح‌طلبان، به تازگی در توییتر خود و در اعتراض به انتصاب فرزند وزیر کشور بعنوان مشاور وزیر اقتصاد نوشت: «جناب آقای روحانی انتصاب فرزند وزیر کشور توسط وزیر اقتصاد بعنوان مشاور در راستای همان شایسته سالاری است که جنابعالی و دولتمردانت از آن دم میزنند!؟»

او در این توییت همچنین از هشتگ‌های «جای بسی تأسف»، «شایسته‌سالاری!» و «بی‌احترامی به مردم تا کجا؟» استفاده کرده است.

قسمت جالب‌تر ماجرا اما آنجاست که جواد امام در حالی معترض هم‌جبهه‌ای خود در دولت شده که داماد خود او چند هفته قبل بعنوان معاون شهرداری منطقه ۱۷ تهران منصوب شده است.

این مسئله در ذیل توییت جواد امام نیز مورد اشاره کاربران قرار گرفته است که البته امام هم واکنشی به آن نشان نداده و فقط از این گفته است که دروغگو نیست!

*ما قضاوت درباره این درگیری ژن‌های خوب بر سر منافع و رانت‌های دولت و شهرداری را به عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم.

ذکر این نکته نیز ضروریست چه بسا که داماد آقای امام و فرزند وزیر کشور دارای توانایی‌های خارق‌العاده و شایستگی‌های زیادی هستند که حائز این سمت‌ها شده‌اند اما فرض بر وجود این حالت در توجیه قرار گرفتن آنها در سمت‌های مختلف شهرداری و دولت! نمی‌بایست شاهد اعتراض امام به رحمانی فضلی و یا صحبت‌های وزیر کشور مبنی بر اینکه ۳ فرزند بیکار فوق لیسانس در خانه دارم! [۱] باشیم…
از طرفی شفاف‌سازی نسبت به چیستی شایستگی این ۲ ژن خوب هم می‌تواند در اقناع افکار عمومی کارگر باشد.