دوشنبه 5 آذر 1397 - 17:26

نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد به کمک دانشگاه یاسوج آمد/+جزئیات

برخی از مسئولان دانشگاه یاسوج به همراه نماینده بویراحمد و دنا به سازمان برنامه و بودجه کشور رفتند.

غلام محمد زارعی در راستای حل مشکلات مالی دانشگاه یاسوج با معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش بویرنیوز، در این دیدار که دکتر علی ایلون کشکولی مدیرکل حوزه ریاست و دکتر گودرزی معاونت مالی دانشگاه یاسوج غلام محمد زارعی را همراهی می کردند، مشکلات مالی دانشگاه یاسوج بررسی و دستوراتی برای رفع مشکلات ابلاغ شد.

حمایت ویژه تر از دانشگاه یاسوج در سال 98 از دیگر موارد مطروحه در این دیدار بود  که در این خصوص نیز دستوراتی صادر شد.

سید حمید پورمحمدی؛ معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور در این دیدار دستوراتی برای حل مشکلات مالی سال جاری و سال آینده دانشگاه مادر کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ کرد.

حمایت تاجگردون از دانشگاه یاسوج

پیش از این دکتر احمد عریان رییس دانشگاه در دیدار با غلامرضا تاجگردون به بررسی مشکلات و مسائل دانشگاه یاسوج به ویژه در زمینه مالی و تجهیزات پرداخته بود.

در این نشست رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با نگاه حمایتی به دانشگاه یاسوج از همکاری برای توسعه و بهبود دانشگاه گفته بود.

به گزارش بویرنیوز، دانشگاه یاسوج از دانشگاه های خوب کشور است که از نظر علمی و مقالات نیز در جایگاه خوبی قرار دارد اما نبود تجهیزات و امکانات به روز و ایده آل همواره سدی در راه توسعه این دانشگاه بوده است.

حال جای تقدیر دارد نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد عزم خود را برای ارتقاء سطح و تجهیزات دانشگاه مادر استان به کار بسته اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=293623
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما