یکشنبه 4 آذر 1397 - 11:05

وعده آقای مطلع برای افشاگری درباره پل سوم بشار

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر چه در مورد وضعیت پل سوم بشار نامه نوشتیم گوش شنوا نبود و مسائل سیاسی اجازه نداد که به وضعیت آن رسیدگی شود.
به گزارش بویرنیوز،  عصر امروز نشست اضطراری ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با بارش‌های شدید در محل سالن معاونت عمرانی استانداری و به ریاست جعفر گوهرگانی معاون اقتصادی استاندار در غیاب معاون عمرانی برگزار شد.

در این نشست سید حسین کاظمی مدیرکل دفتر شهری با بیان این که در محله بختیاری‌های شرف‌آباد شهر یاسوج ساخت و سازهای خلاف انجام شده است اظهار کرد: این اقدامات خلاف امروز موجب بروز مشکل برای مسؤولان به خصوص شهرداری یاسوج به ویژه در بارندگی اخیر شده است.

وی خطاب به اعضای ستاد بحران و شهردار یاسوج گفت: اعتباری برای رفع مشکل در محله بختیاری‌ها مصوب شده که نباید به خاطر دو نفر معارض که منافعی دارند بقیه مردم معطل آن‌ها شده و مشکلاتی مثل روزهای اخیر برای مردم دردسر ایجاد کند.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری همچنین به وضعیت خط لوله 20 اینچ آب شهر یاسوج که از منطقه تنگ کناره به سمت شهر یاسوج عبور کرده و از زیر پل سوم بشار می‌گذرد اشاره کرد و گفت: باید برای آن تمهیدی اندیشیده شود چرا که در معرض خطر است.

کاظمی محور مله شوره را آتش زیر خاکستر دانست و گفت: خاک آنجا گچی است و مشکلات خود را هنگام بارندگی دارد و همچنین باید برای وضعیت جاده بابامیدان حدفاصل تنگاری تا کوشک چاره‌ای اندیشید.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت پل سوم بشار به دوره مدیریت خود در دفتر فنی استانداری اشاره کرد و گفت: همه مکاتبات را از سال 93 تا 95 داریم که بارها در خصوص همین دستک پل سوم بشار هشدار داده بودیم اما گوش کسی بدهکار نبود.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری افزود: هر چه در مورد وضعیت این پل نامه نوشتیم گوش شنوا نبود و مسائل سیاسی اجازه نداد که به وضعیت آن رسیدگی شود تا این که حیثیت کار عمرانی در استان را لکه‌دار کرد که امیدواریم سیاسی‌کاری در پروژه‌های عمرانی تمام شود.

وی قول داد که اسناد مربوط به این خرابکاری عمرانی را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=293570
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دنا گفت:

    ونظرم و جون خودت سیر شدی

دیدگاه شما