چاپ این برگه

زارعی: پتروشیمی بویراحمد راه اندازی می شود/«نه»به اصرارها برای افتتاح بیمارستان بزرگ یاسوج

زارعی به خدمات حوزه برق اشاره کرد و گفت: در بخش برق قبلا با کمترین بارندگی خاموشی در پاتاوه حکمفرما می شد اما اکنون اگر قطعی برق کوتاهی شاهد باشیم بدلیل توسعه شبکه بوده است .

به گزارش بویرنیوز، غلام محمد زارعی که ابتدا در جلسه ای که با حضور مردم این شهر در دفتر امام جمعه شهر پاتاوه برگزار شد ، حضور پیدا کرد و پس از شنیدن سخنان اهالی این شهر با حضور در مراسم نماز جمعه پاتاوه ، پیش از خطبه های این نماز به ایراد سخنرانی پرداخت .

نماینده مردم بویراحمد و دنا در جمع نمازگزاران پاتاوه بیان کرد : مهمترین موضوعی که همیشه دغدغه هایی برای من و مسئولین استانی و شهرستانی داشت بحث بیمارستان بود که در جلسه با وزیر بهداشت و مطرح نمودن بیمارستان این شهر وزیر محترم با احداث این بیمارستان موافقت نمود .

غلام محمد زارعی ادامه داد : با موافقت وزیر بهداشت این دغدغه که بیمارستان در سی سخت باشد یا پاتاوه بطور کلی رفع شد الان ما هم در سی سخت و هم در پاتاوه بیمارستان احداث خواهیم نمود، که مراسم کلنگ زنی آن انجام شده است.

زارعی با اعلام اینکه تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان جهت مطالعه ،نقشه و طراحی بیمارستان هزینه شده است ابراز داشت: در زمینه تامین اعتبار پروژه بیمارستان پاتاوه ،خوشبختانه در جلسه ای که با وزیر محترم بهداشت شرکت کردیم ایشان در همان ابتدای کار تاکید بر تامین اعتبار داشتند که اکنون فرایندهای لازم این طرح انجام شده است.

وی در ادامه در ارتباط با زمان به بهره برداری رسیده این پروژه اشاره کرد و افزود: حداکثر تا اواخر امسال یا اوایل سال آینده این پروژه به مناقصه گذاشته خواهد شد که انتظار می رود حداکثر ظرف مدت یکسال این پروژه به بهره برداری رسید .

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای به مردم پاتاوه نوید جشن سبز را داد و عنوان کرد: در حوزه گازرسانی در آینده بسیار نزدیک شاهد برگزاری جشن سبز خواهیم بود چرا که تمامی روستاههای شهرستان دنا بجز دو روستای دشت گز و مازه کز از این نعمت خدادادی بهره مند هستند و با انجام عملیات گاز رسانی به این دو روستا جشن سبز را برگزار خواهیم کرد.

غلام محمد زارعی ادامه داد : در حوزه آب آشامیدنی قبلا ۵۰ درصد از روستاییان شهرستان دنا بهره مند بودند اما با پی گیری های صورت گرفته به رقم صد در صد نزدیک می شویم و در همین بخش پاتاوه ۹ کیلومتر عملیات اصلاح شبکه انجام پذیرفت .

زارعی به خدمات حوزه برق اشاره کرد و گفت: در بخش برق قبلا با کمترین بارندگی خاموشی در پاتاوه حکمفرما می شد اما اکنون اگر قطعی برق کوتاهی شاهد باشیم بدلیل توسعه شبکه بوده است .

وی گفت : در بخش راه روستایی بجایی رسیدیم که دیگر روستایی فاقد آسفالت وجود نداشته باشد و در همین زمینه جاده پر خطر پاتاوه – اصفهان در همه ابعاد فعالیت برای چهار خطه کردن آن انجام می شود .

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : با توجه به مطالعات صورت گرفته تمامی جاده پاتاوه – اصفهان بدلیال پر خطر بودن به عرض آنها اضافه شد و شانه های خاکی آسفالته گردید .

غلام محمد زارعی در ادامه به اعتبارات تخصیص یافته به دو شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت : طی شش سال گذشته اعتبارات شهرستان های بویراحمد و دنا بیش از ۱۲ برابر اضافه شده است و برای تجهیز بیمارستان جدید یاسوج بیش از ۴۰ میلیارد تومان تجهیزات خریداری و نصب شده است .

زارعی به ملاقات هفته گذشته خود با معاون وزیر بهداشت و درمان در شیراز اشاره کرد و گفت : هفته پیش در ملاقات با وزیر بهداشت به اصرار معاون وزیر بهداشت مبنی بر افتتاح بیمارستان جواب منفی دادم و گفتم تا سی تی اسکن و ام آر ای نصب نگردد اجازه افتتاح نخواهم داد .

وی مهمترین دغدغه خود در حوزه انتخاباتی بویراحمد و دنا را اشتغال جوانان اعلام کرد و افزود : همه مسئولین نظام به این فکر می کنند که چگونه از دام بیکاری جوانان را نجات دهند و هدف گذاری بنحوی است که صرفا کار دولتی مد نظر جوانان ما نباشد هر چند که تا جای که امکان داشته باشد در زمینه فراهم نمودن اشتغال دولتی تلاش می کنیم .

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت : در همین زمینه برای ایجاد اشتغال در کارگاههای کوچک وام های کم بهره پرداخت می شود .

غلام محمد زارعی اضافه کرد: در بحث پتروشیمی بعنوان یک پروژه بزرگ و حیاتی در حال مطالعه هستیم و بدور از حاشیه های موجود تاکید داریم پتروشیمی بعنوان یک سرمایه عظیم باید راه اندازی شود .

زارعی در پایان گفت : هفته گذشته با حضور در جلسه ای که در وزارت نیرو برگزار گردید برای میدان گازی مختار با سرمایه گذاری ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون یورویی به توافقات مهمی دست پیدا کردیم .