شنبه 3 آذر 1397 - 18:59

جزئیات تازه از قتل کارمند منابع طبیعی چرام/پلیس به دنبال دستگیری عاملان قتل

تیم های پلیس به دنبال شناسایی قاتل و یا قاتلین احتمالی کارمند منابع طبیعی چرام هستند.

به گزارش بویرنیوز،  سرهنگ تراب جانشین فرماندهی انتظامی چرام عصر امروز در جمع خبرنگاران از کشته شدن کارمند منابع طبیعی این شهرستان در جلوی منزلش خبر داد.

وی گفت: متاسفانه امروز ساعت 2 بعدازظهر این کارمند منابع طبیعی چرام جلوی منزل خود با سلاح گرم مورد اصابت قرار گرفت و بعد از انتقال به مرکز درمانی بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.

این مسؤول افزود: اقدامات اولیه برای نجات جان وی موثر واقع نشد.

جانشین فرماندهی انتظامی چرام با درخواست از مردم برای عدم توجه به شایعات از تلاش پلیس برای دستگیری قاتل و یا قاتلین خبر داد.

انگیزه قتل مشخص نیست

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از قتل یکی از کارمندان منابع طبیعی شهرستان چرام خبرداد.

“غلامحسین حکمتیان اصل” در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این کارمند منابع طبیعی ظهر امروز شنبه، سوم آذر ماه هنگام برگشت از محل کار جلوی منزل شخصی خود توسط فرد یا افراد ناشناس به قتل رسید.

وی اظهارکرد: مقتول بوسیله اسحله به قتل رسید اما هنوز نوع اسلحه مشخص نیست و از سوی دستگاههای مربوطه در حال بررسی و تحقیقات است.

پلیس به دنبال شناسایی قاتل و یا قاتلان احتمالی

سرهنگ بالش زر با تأیید قتل این کارمند در شهرستان چرام گفت: هنوز انگیزه و هویت قاتل و یا قاتلان برای ما مشخص نشده است و هیچ خبر جدیدی در دست نداریم.

رئیس پلیس آگاهی استان به بویرنیوز گفت: نیروهای پلیس به دنبال شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت هستند و امیدواریم هرچه سریع تر به نتایج خوبی در این خصوص برسیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=293550
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما