شنبه 3 آذر 1397 - 14:24

محور گچساران به ديلم و گناوه مسدود شد

رئيس راهداري و حمل و نقل جاده اي گچساران گفت: براثر بارندگي شديد در اين شهرستان محور گچساران- پازنان- دیلم و گناوه تا اطلاع ثانوي مسدود است.

به گزارش بویرنیوز،  جعفر برکتی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به بارندگی  روز گذشته و  امروز گچساران اظهار کرد : براثر بارش شدید محورگچساران- پازنان- دیلم  و گناوه  به دلایل مختلف از جمله آبگرفتگی جاده و  شکستگی پل  مسدود شده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی مسیر گچساران- پازنان- دیلم  و گناوه مسدود است، افزود: هم اکنون  محورگچساران- بهبهان به عنوان محور جایگزین اعلام شده است.

وی با بیان اینکه  جاده گچساران به دیلم و گناوه به علت تخریب یکی از دهنه‌های پل در کیلومتر ۲۸ این محور مسدود شده است ، عنوان کرد:  رانندگان می توانند از محور گچساران-بهبهان –دیلم به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

برکتی  با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل فروکش کردن باران مشکلی در مسیرهای ارتباطی وجود ندارد، خاطر نشان کرد: هم اکنون تمامی محورهای اصلی و فرعی شهرستان گچساران باز و تردد در آنها جریان دارد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای گچساران  تصریح کرد: براثر بارندگی شدید  روز گذشته و امروز گچساران محورهای دیل، باباکلان خیرآباد براثر ریزش  کانال ها مسدود شده بودند، گفت: هم اکنون با تلاش راهداران این مسیرها بازگشایی شده است.

برکتی ابراز کرد: در حال حاضر تعداد 30 راهدار با چندین وسیله  دستگاه سنگین و نیمه سنگین راهداری در حال آماده باش برای بازگشایی مسیرهای فرعی و اصلی این شهرستان هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=293533
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما