یکشنبه 27 آبان 1397 - 19:31

هشدار به مسئولان/خطر جدی بیخ گوش مردم مرکز کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی- پل سوم بشار یاسوج برای تعمیرات و البته بررسی کمیته حقیقت یاب بسته شد.

به گزارش بویرنیوز، بارش های گسترده روزهای اخیر موجب تخریب بخش های نگهدارنده کناری پل سوم بشار یاسوج شد.

این پل که فاز اول آن پس از ۱۶ سال در خرداد ماه سال جاری زیر بار ترافیک رفته بود ، پس از چندماه و‌ در اولین بارش جدی در یاسوج بخش های ها آن تخریب شد.

حساسیت این پل وقتی جدی تر میشود که بدانیم عمر پل های اول و دوم هم سر آمده است و از طرفی با تعطیلی پل سوم، بار ترافیک در این دو پل بسیار زیاد می‌شود و آنطور که معاون سابق عمرانی استاندار گفته بود، عمر منطقی و ایمن این پل ها به سر آمده و هر آن یک رخداد جدی میتواند  حادثه ای تلخ را به بار بیاورد.

از طرفی در مراسم افتتاح این پل شهردار یاسوج حضور پیدا نکرد، در آن زمان مقدم نسبت به آنچه عدم ایمنی پل خوانده بود، در مراسم بهره برداری از این پل حضور پیدا نکرد.

البته انتقادات به پل سوم بشار به همینجا ختم نشد، پلیس راهنمایی و رانندگی افتتاح این پل را بدون لحاظ نکات ایمنی اعلام کرد.

به گزارش بویرنیوز، حق این مردم تحویل پل بی کیفیت آنهم پس از ۱۶ سال نیست، استانی که ۲۵ درصد نفت و گاز کشور را تامین میکند چرا باید در ابتدایی ترین نیازها و حقوقش درمانده باشد؟!

مدیران و مسئولان ارشد استان باید با نگاه و رویکرد مطالبه گری به دنبال احقاق حقوق مردم نجیب کهگیلویه و بویراحمد باشند، توسعه حق این استان اسن، برای رسیدن به این حق طبیعی باید بیش از پیش تلاش کرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=293298
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    استانی که نماینده نداره همینه

  2. ناشناس گفت:

    وضعیت بقیه زیر ساخت های استان هم همینطوره.وقتی افراد بی سواد در راس باشند نتیجه همین میشود

  3. ناشناس گفت:

    آخ وبخت عسکر.اخ وبخت استان وشهر یاسوج

  4. ۵۵ گفت:

    مسئولاااااااااااااااان

  5. محمد گفت:

    تنها دست اورد دولت تدبیر وامید در این پنج سال ونیم دریاسوج وشاید کل استان همین یه دونه پل بود که این هم عاقبتش واقعا متاسفم

  6. ناشناس گفت:

    بخدا ساعت 12 شب داشتم پیاده از روی پل بشار رد میشدم. که یک کامیون 18 چرخ همزمان روش رد شد. صدای ترک وحشتناکی اومد، پل بشدت لرزید گفتم کار تمومه و من تنها قربانی این پل هستم. فقط فرار کردم تا به انتها رسیدم. از اون روز مطمئن شدم فاجعه رخ میده. نه الان… ولی حتما.

دیدگاه شما