شنبه 26 آبان 1397 - 21:52

تخریب بخش هایی از پل سوم بشاریاسوج/پلی که کامل افتتاح نشده در حال تخریب است!(+عکس و فیلم)

گروه اجتماعی- از اول پل سوم بشار یاسوج پس از گذشت 15 سال در سال 97 زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش بویرنیوز، تنها یک فاز یکی از حیاتی ترین پروژه های عمرانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد با کم توجهی مسئولان کشوری و استانی سرانجام پس از 15 سال در خرداد ماه سال جاری زیر بار ترافیک رفت.

همانطور که بویرنیوز نیز پیش از این به عدم ایمنی ظاهری و اجرایی پل پرداخته بود(تایید خبر بویرنیوز/پلی که بعد از 15 سال در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بدون کیفیت و امنیت افتتاح شد!(+عکس) )  امروز تصاویری از این پل منتشر شده که به خوبی تخریب بخش هایی از پل را پس از بارش های فراوان روزهای اخیر، نشان می دهد.

در این باره البته نکاتی لازم به توضیح است:

اولاً نسبت دادن همه خرابی های این پل به استاندار کنونی هیچ وجاهت و منطق درستی ندارد، عمده فعالیت های این پل و نصب ستون ها و محافظ ها به دوران مدیران قبلی بر می گردد، لازم به توضیح نیست که این پل از حدود 16 سال پیش آغاز شده است نه 1 سال یا دو سال پیش!

در هر صورت باید پذیرفت هر سازه ای عمر مفید معینی دارد، سازه این پل قطعاً پس از 16 سال بلا استفاده ماندن و کار مقطعی دچار ایرادات خواهد شد و این اجتناب ناپذیر است، انتقاد رسانه ها در این خصوص نباید به تخریب و یا منفی بافی علیه یک دستگاه و یا فرد تلقی شود.

این پل به گفته برخی از مسئولان استان، دچار ایراداتی بود و بدون ایمنی به بهره برداری رسید، همان زمان این سخنان باید تلنگری مثبت برای  رفع ایرادات به شمار می رفت.

بویرنیوز، پیش از این به ایرادات این پل پرداخته بود، اگرچه این پل حیاتی باید زودتر از اینها به بهره برداری می رسد، اما در اواخر کار شدت گرفتن سرعت در این پروژه به فدای کیفیت در آن منجر شد، و امروز به صورت واضح عدم رعایت اصول فنی در آن دیده می شود.

به گزارش بویرنیوز، مسئولان راه و شهرسازی و متولیان ساخت این پل باید ضمن اصلاح و بازسازی قسمت های تخریب شده، با توجه به سن زیاد پل بازدید و اصلاح کلی در پل را جدی بگیرند و توصیه می کنیم برای ادامه کار علاوه بر سرعت، کیفیت هم مد نظر باشد تا خدای ناکرده شاهد بروز اتفاق ناگواری در شهر نباشیم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=293271
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. با سلام
    بویر نیوز از اطلاع رسانی خوب شما سپاسگزاریم
    اما در خبر ها و اطلاع رسانی گاهی تاکید میکنید که نظر و پیش بینی بویر نیوز به حقیقت پیوست، وبعد ادامه خبر…
    اکثر بینندگان و مستمعین شما درک خوبی از وقایع جامعه دارند و به زبان ساده میدونم و چی به چیه .
    پس لطفا نیازی به تاکید کردم این جمله نیست چون اولا حمل بر خودستایی و عقل کل بودن شما میشود .
    ثانیا دیدگاه مخاطبین نسبت به اطلاع رسانی شما بد بینانه میگردد.
    با عرض پوزش از شما.
    اینکه حذف کنید یا ارسال کنید بستگی به…..

  2. یکتا گفت:

    هر دم از این باغ بری می رسد
    یه کشور اسلامی ….

  3. اشکان گفت:

    پیمانکار باید جوابگو باشد.نه استاندار.که کار بی کیفیت انجام داده.پول و بودجه را هر که گرفته باید جواب گو مردم باشد.پیمانکاری که بلد نیست کار استاندارد انجام بده و با جان مردم بازی میکنه باید بودجه را برگردونه جهت یه کار حساب شده

  4. بهرامی گفت:

    اصلآ ربطی به پیمانکار هم نداره…
    باید اون ناظری ک پول گرفته و مهر و امضاء زده و کار رو در حین اجراء تآئید کرده باید مآخذه گردد

دیدگاه شما