پنجشنبه 24 آبان 1397 - 11:04

دیدار نماینده بویراحمد با هیات رئیسه دانشگاه یاسوج + عکس

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه یاسوج، روز سه شنبه مورخ 97/8/22، آقای  زارعی نماینده محترم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشگاه یاسوج با ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشگاه دیدارو گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست، رئیس دانشگاه یاسوج ضمن خوش آمد گویی گفت : درب دانشگاه یاسوج به روی همه نمایندگان مردم به ویژه نماینده بویراحمد و دنا باز است . همه مسئولین باید کمک کنند تا مشکلات دانشگاه به ویژه در بحث اعتبارات و بودجه ای مرتفع شود .

دکتر احمد عریان ضمن برشمردن مشکلات موجود دانشگاه ، به کمبود خوابگاه دانشجویی ، نبود پردیس یا منازل مسکونی اساتید ، مهمانسرا و کمبود فضاهای فیزیکی ، نداشتن زمین کشاورزی و … اشاره کرد .

رئیس دانشگاه اظهار داشت: با روابطی که با مدیران و مسئولین ارشد اجرایی استان برقرار شده ، جایگاه و تاثیر دانشگاه در مسائل کلان استانی و تصمیم سازی ها تقویت شده و به سمت بهترشدن این جایگاه حرکت می کنیم. در گذشته یکی از دلایل عدم رشد و توسعه استان عدم توجه به دانشگاه بوده که در حال ترمیم است .

دکتر احمد عریان خطاب به نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : جنابعالی یکی از اعضای هیات امنای دانشگاه هستید و انتظار بیشتری داریم که نقش فعال و موثر خود را ایفا نمایید از شما که نماینده مردم و عضو  هیات امنای دانشگاه هستید تقاضا دارم در مبحث خیرین که کارهای خوبی هم صورت گرفته به این مجموعه کمک کنید .

سپس آقای زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی بیان کرد: دوست دارم بیشتر در خدمت شما باشم ولی مشغله زیاد مانع این کار است و فرصت را از من می گیرد .

وی همچنین از زحمات و تلاش جناب آقای دکتر عریان رئیس دانشگاه یاسوج و همکاران ایشان در ایام تصدی این مسولیت تشکر کرد و اظهار داشت : دانشگاه یاسوج آبروی استان است ، همه باید باتلاش و جدیت فراوان باعث رشد و توسعه ی آن شویم . بستر همکاری متقابل فراهم است و باید همه با هم با حوصله و متانت پاسخگوی مطالبه گری مردم باشیم .

نماینده مردم بویراحمدو دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: سالهای 96و97 ، سالهای سیاه بودجه ای کشور بوده است و با توجه به دسیسه های آمریکا وصهیونیسم علیه کشور ،  مشکلاتی به وجود آمد که خیلی از آرزوهای قلبی من برای دانشگاه محقق نشد اگر چه آقای دکتر عریان در ایام گذشته تلاش فراوانی کرده اند اما باید با رایزنی و همکاری مشترک با سازمان مدیریت مشکلات بودجه ای دانشگاه یاسوج پیگیری و حل و فصل شود .

در پایان این جلسه جمعی از اعضای هیات رئیسه دیدگاههای خود را مطرح کردند .

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=293076
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    مشایخ پیمانکار اونجا چه کاره است؟

  2. ناشناس گفت:

    زارعی به جز بکارگیری نیروهای طایفه چه خدمتی به دانشگاه داشته است؟

  3. ناشناس گفت:

    رفته بودسفارش نیروهاشو بکنه

  4. محمد گفت:

    دقیقا

  5. ناشناس گفت:

    درود بر زارعی مرد بی ریا و صادق در گفتار و صادق در کردار

دیدگاه شما