چهارشنبه 23 آبان 1397 - 23:51

۱۹ مصدوم در تصادفات امروز کهگیلویه و بویراحمد/جاده یاسوج-اصفهان همچنان پر خطر

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از۱۹ مصدوم در تصادفات امشب بعد از شروع بارش پاییزی در استان تا این ساعت خبر داد .

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ جلال پور ان فردعنوان کرد: در تصادفات امشب بیست و سوم آبان ماه ۹۷ با بارش پاییزی تا این ساعت ۲۳و ۳۰ دقیقه ۱۹ مصدوم برجای گذاشته است.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه دو تصادف امشب ۱۳ مصدوم برجای گذاشت افزود: تصادف اول در جاده امامزاده علی محور یاسوج به سپیدار دو راهی سید محمد سید عیسی با برخورد پژو با پراید ۷ مصدوم بر جای گذاشت .

وی ادامه داد: تصادف دوم نیز در محور یاسوج به اصفهان با برخورد دو خودروی ۴۰۵ با ۶ مصدوم در دوراهی کریک رقم خورد.

جلال پوران فرد عنوان کرد : با اعلام این دو تصادف به مراکز پیام بلافاصله آمبولانس اورژانس پاتاوه و ۷۰۷ به محور اصفهان به یاسوج و اورژانس امامزاده علی و سپیدار به تصادف دوراهی امامزاده سید عیسی اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: تصادفی دیگر با برخورد دو پژو ۴۰۵ با ۳ مصدوم درشهر گچساران و واژگونی نیسان در شلال دان باشت با ۱ مصدوم به واحد دیسپچ گچساران گزارش گردید که بلافاصله اورژانس گچساران و باشت به محل‌های حادثه اعزام شدند.

پوران فرد با بیان اینکه تصادفی دیگر نیز در روستای سیاه شیر در ۱۰ کیلومتری شهر لیکک با ۲ مصدوم به واحد دیسپچ این شهر گزارش شد ادامه داد: در مجموع در تصادفات امشب ۱۹ مصدوم در پی داشتند که ۴ مصدوم توسط تکنیسین‌های اورژانس در محل درمان سرپایی ۱ مصدوم قبل از رسیدن اورژانس توسط ماشین شخصی انتقال و ۱۴ مصدوم بعد از اقدامات اولیه پزشکی توسط اکیپ‌های اورژانس در سراسر استان به بیمارستان ها انتقال داده شدند.

وی نیز خاطر نشان کرد : وضعیت عمومی همه مصدومان خوب گزارش شده است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=293074
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما