یکشنبه 20 آبان 1397 - 15:07

نمایشگاه بزرگ کتاب در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در استان خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، رضا خردمند ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در استان خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه 12 تا 21 بهمن در مصلای شهر یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در 170 غرفه برگزار می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود 100 تا 150 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کنند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نمایشگاه کتاب یاسوج 20 غرفه به رسانه‌های دیجیتال اختصاص یافته و هشت ویژه برنامه از جمله شب شعر انقلاب و نقد و بررسی کتب در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

رضا خردمند با بیان اینکه تلاش می‌کنیم نمایشگاه کتاب امسال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شود، عنوان کرد: سال گذشته 250 ناشر از سراسر کشور به ویژه استان‌های قم و تهران در نمایشگاه کتاب شهر یاسوج شرکت داشتند.

وی ابراز کرد: برپایی نمایشگاه کتاب به عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی در این استان نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=292874
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما