جمعه 18 آبان 1397 - 20:10

نتیجه دیدار پرسپولیس ایران – کاشیما ژاپن را پیش بینی کنید

تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما ژاپن در چارچوب دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

به گزارش بویرنیوز، در چارچوب دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما ژاپن شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

نتیجه دیدار پرسپولیس ایران - کاشیما ژاپن را پیش بینی کنید

پس از پیروزی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن مقابل تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا حالا این تیم ژاپنی باید در ورزشگاه آزادی به مصاف شاگردان برانکو ایووانکویچ برود. دیدار رفت تیم‌های کاشیما و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم ژاپنی به پایان رسید. برانکو اکنون باید تلاش کند تا بازیکنان این تیم مانند بازی برابر الدحیل، السد قطر و الجزیره امارات کامبک کنند و جام قهرمانی را بدست آورند.

از غایبان تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت فینال می‌توان به نام حسین ماهینی اشاره کرد. همچنین سیامک نعمتی، بازیکن توانا و با تکنیک این تیم نیز به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار رفت، مسابقه اختتامیه را از دست داده است تا نیمکت برانکو خالی‌تر از همیشه شود. امید عالیشاه هم به دلیل مصدومیت اردوی پرسپولیس را ترک کرد.

نتیجه دیدار پرسپولیس ایران - کاشیما ژاپن را پیش بینی کنید

حال از شما مخاطبان گرامی باشگاه خبرنگاران جوان می‌خواهیم، پیش بینی خود از نتیجه دیدار پرسپولیس ایران و کاشیما ژاپن را در قسمت ارسال نظرات برای ما بفرستید.

دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن روز شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=292794
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما