چاپ این برگه

افشای نکاتی از انقلابی بودن تاجگردون هدایت خواه

گروه سیاسی- اخیراً ستار هدایت خواه با کلی گویی و برخی مقایسه های عجیب و غریب مدعی غیر انقلابی بودن نماینده گچساران و باشت شده است.

نماینده سابق بویراحمد و دنا در سخنانی مبهم و کلی گفته است: غلامرضا  تاجگردون را از نظر رفتار وعمل یک عنصر انقلابی نمی دانم، رفتار انقلابی مبتنی بر تقوا پیشگی و پایبندی به امور دینی در همه زمینه ها و حفظ استقلال در همه عرصه هاست، در عرصه عمل نیز رفتار انقلابی ندیده ام بنابراین من وی را فردی انقلابی نمی دانم.

به گزارش بویرنیوز، در اینجا چند نکته قابل تأمل وجود دارد:

اولاً آقای هدایت خواه باید شفاف بفرمایند معیار و متراژ ایشان برای انقلابی خواندن و یا نخواندن دیگران چیست؟ و البته پیش از آن باید مشخص باشد ایشان اصلاً صلاحیت اظهار این سخنان را دارد و یا خیر؟

در ثانی اگر منظور آقای هدایت خواه از انقلاب، روی کار آمدن نظام کنونی ایران اسلامی است که آقای تاجگردون هم در جبهه های آن حضور داشت (به کرات تصاویر آن منتشر شده) و هم جانباز شده است و از طرفی برادر ایشان نیز به درجه رفیع شهادت نائل شده است و قطعاً به اندازه توان برای انقلاب مایه گذاشته اند.

خوب است شخص شما که به گفته برخی ها در جنگ هم حضور نداشتید(البته بویرنیوز این مورد را رد یا تایید نمی کند چرا که ظاهراً درصد جانبازی هم دارید!) حداقل تصویر و سندی از حضورتان در دفاع از این انقلاب و حضور در جبهه های جنگ منتشر کنید تا حتی الامکان این شبهه را از اذهان پاک کنید!

یکی از معیارهای انقلابی بودن هم تلاش برای جذب افراد به باورهای انقلاب است، خب شما که در زمینه شناسایی انقلابی از غیر آن متخصص هستید، روشن کنید در زمینه جذب دیگران به انقلاب چه کرده اید؟ چقد تلاش کردید آقای تاجگردون که اتفاقاً چندین بار متهم به به میدان داری و کمک به اصول گرایان و هم کیشان جنابعالی شده است را جذب کنید؟ آیا شما فقط وظیفه تفکیک افراد به انقلابی و غیر انقلابی را دارید و بقیه را به کرام الکتابین سپرده اید؟!

از طرفی وی را متهم به عدم پایبندی و کمک به استقلال کشور کردید در حالیکه بارها اخبار مختلفی از حمایت ایشان در کمیسیون برنامه و بودجه از مبالغ تخصیصی به نیروهای نظامی و دفاعی کشور برای افزایش استقلال و توان نظامی کشور منتشر شده است.

قطعاً یکی از معیارهای انقلابی بودن تلاش برای مردم است، به هر ترتیب همانطور که خودتان گفتید ایشان طرفدار زیاد دارد، قطع به یقین محبوبیت ایشان بخاطر خدمت به مردم که از مبانی مهم انقلابی بودن و ماندن است می باشد!

به گزارش بویرنیوز، قطعاً این دست برچسپ زنی ها به فردی که در این نظام و انقلاب مشغول خدمت است و چندین بار توسط نهادهای مختلف انقلابی صلاحیتش تایید شده است بویی از صداقت و خیرخواهی نبرده است و نه تنها در جامعه مقبول نمی افتد بلکه ضربه به پیکره خود گوینده نیز هست.

امروز از همه انقلابی تر افرادی هستند که برای پایداری و سربلندی کشور، فارغ از نگاه سیاسی، شخصی و جناح بندی ها ، بدون تخریب و برچسب زنی با تمام توان تلاش می کنند.